10 alimente de nelipsit în alimentație pentru o viață sănătoasă

Alimentația are un impact direct asupra sănătății organismului, a stării de bine și a stilului de viață al unei persoane. De aceea, trebuie oferită o atenție specială Există câteva alimente care aduc numeroase beneficii pentru organism, având numai avantaje pentru cel ce le consumă. Tu știi care sunt acestea?

Iată cele 10 alimente pe care să le consumi în mod regulat!

1. Nuci

Nucile sunt în topul alimentelor bogate în nutrienți și fibre, având multiple proprietăți benefice: efect antioxidant și anti-inflamator, efect eficient și asupra inimii. Le poți mânca ca atare sau să le faci pastă pentru diverse feluri de mâncare, fiind extrem de sățioase.

2. Usturoi

Poate fi surprinzător că usturoiul se află în această listă, însă el are un impact puternic asupra imunității organismului, ajutând în lupta acestuia cu diverse bacterii sau viruși. Conținând diferite vitamine, precum C, B6 și magneziu, usturoiul reducere colesterol și întărește sănătatea corpului.

3. Ouă

Ouăle sunt o sursă ideală de proteine, dar conțin și foarte multe vitamine. Totuși, trebuie evitat consumul în exces al acestora, întrucât pot crește colesterolul mai mult decât este sănătos.

4. Spanac

Deși spanacul este evitat de multă lume din cauza gustului inedit,  acesta poate fi gătit în diverse supe, salată sau sucuri naturale, astfel încât să profitați de toate vitaminele conținute de acestea.

 5. Apă

Poate cel mai important lucru pentru o viață sănătoasă este hidratarea corespunzătoare. Încearcă să te motivezi să bei minim 2 litri de apă plată pe zi. La Auchan.ro găsești diverse sortimente de apă de unde poți lua felul tău preferat. Ține sticla mereu la îndemână ca să îți formezi un obicei din a bea apă regulat pe parcursul zilei.

6. Ceaiuri naturale

Și consumul de alte lichide este extrem de indicat în alimentație, mai ales cel al ceaiurilor din plante naturale. Dacă ai anumite afecțiuni, alege plantele potrivite pentru tratarea acestora și consumă regulat câte o cană de ceai pe zi.

7. Somon

Somonul este unul dintre cele mai recomandate feluri de pește, având un complex bogat de grăsimi sănătoase, vitamine și proteine. Consumă o masă pe bază de somon o dată sau de două ori pe săptămână pentru a beneficia de avantajele sale.

8. Avocado

Avocado poate fi mâncat ca atare la micul dejun sau folosit în salate și diverse tipuri de pastă. Este ideal să mănânci și acest fruct pentru a obține nutrienți, fibre, acizi grași, printre care acidul oleic, toate foarte sănătoase.

9. Afine

Afinele sunt complexe de vitamine și minerale extraordinar de puternic dezvoltate, având efecte propice chiar și asupra sistemului digestiv.

10.  Broccoli

Un alt aliment care nu este prea îndrăgit, mai ales în rândul copiilor, dar îl poți folosi pasat, în anumite feluri de paste sau într-o supă cremă, devenind extrem de gustos, mai ales în combinație cu usturoiul.

Nutriția este mai mult decât un mod de alimentare al corpului, este un stil de viață, iar pentru a trăi sănătos, este esențial să consumi alimente cât mai diversificate, pentru a aduna toate proprietățile lor.

Sursa foto: pexels.com

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
substantial.ro
Publicitate
CSID
Kudika
Descopera.ro
Unica.ro
Retete
Baby
Life.ro
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din Advertorial