(P) De Craciun, fă-ți cadou un job la Altex

Anul acesta nu se mai poartă cadourile clasice de Crăciun: în loc de fulare, mănuși sau alte variante din aceeași gamă, Moșul vine cu un job nou, ca să intri în 2019 cu cât mai mult entuziasm și multe planuri de viitor!

Dacă ai experiență ca director de magazin sau îți dorești o provocare în această direcție, Altex te așteaptă cu brațele deschise – citește în continuare și descoperă mai multe despre joburi Altex  și companie.

Ce presupune jobul și ce abilități ar trebui să ai 

Ca director, va fi responsabilitatea ta ca magazinul să se dezvolte și să reprezinte întotdeauna acel loc în care clienții găsesc produsele de care au nevoie și se simt tratați cu grijă și respect. Dacă ești sociabil, empatic, dar și organizat, ai idei și știi să le expui, dacă te pricepi la comunicare și iubești să coordonezi echipe, jobul e perfect pentru tine. Iată mai precis de ce te vei ocupa:

  1.     Vei propune măsuri de optimizare a profitabilității magazinului, până la nivel de categorie – ești încurajat să vii cu idei care să contribuie la o experiență deosebită pentru fiecare client, vei avea posibilitatea de a crește traficul în magazin și vânzările pe fiecare categorie de produse, de la produse de beauty până la laptopuri sau electrocasnice.
  2.     Vei superviza identitatea vizuală a magazinului – te vei asigura că magazinul tău are aspectul cerut de standardele Altex, că promoțiile sunt vizibile și că orice ofertă e actualizată la zi.
  3.     Vei coordona întreaga echipă din magazin – la tine vor apela colegii pentru situațiile în care au nevoie de îndrumare, tu vei coordona activitatea întregului magazin și te vei asigura că oamenii sunt motivați, lucrează cu spor și atenție și obțin rezultate bune.
  4.     Vei putea propune planuri de dezvoltare a magazinului – sunt binevenite ideile și inițiativele care să crească activitatea și să facă din magazinul tău acel loc wow, în care orice client își dorește să intre.
  5.     Vei întocmi rapoarte de vânzări – știi că în ziua de azi niciun job nu vine fără partea de Excel, așa că pe lângă motivare și dezvoltare, va fi nevoie să acorzi atenție și cifrelor. Nu-ți face griji, cu siguranță vei deveni rapid maestrul Excelului, dacă nu ești deja.
  6.     Vei repreznta magazinul în relația cu terții și autoritățile – pentru asta trebuie să ai abilități de comunicare și diplomație, astfel încât să te poți adapta la interlocutor, să știi să asculți și să oferi răspunsuri și soluții.

Cum este mediul de lucru la Altex? 

Atmosfera din Altex e deschisă și prietenoasă, așa că îți va fi ușor să comunici cu colegii din echipa ta, dar și cu cei din alte departamente. Deoarece se pune accent pe încredere și inovație, ideile tale vor fi ascultate și sugestiile îți vor fi luate în calcul. Feedback-ul e văzut ca o valoare, așa că vei putea atât să îl oferi, cât și să îl primești.

De asemenea, vei avea multe posibilități de a te dezvolta profesional, ocazii de a promova și șansa de a dobândi noi abilități. Cultura organizațională este orientată către noutate și schimbare – atât în beneficiul clienților, cât și al tău, ca angajat.

Ce beneficii vei avea? 

Evident, atmosfera e un mare beneficiu, dar cu siguranță te interesează și aspectele ceva mai practice: la Altex vei avea parte de un salariu competitiv, precum și de tichete de masă și bonusuri în funcție de activitatea magazinului. La toate acestea se adaugă o echipă minunată și un mediu în care te vei dezvolta constant.

Cum aplici pentru poziție? 

E foarte simplu: intri pe site-ul Altex, mergi în zona de Cariere și îți alegi orașul în care vrei să-ți desfășori activitatea. Poți opta în momentul de față între Baia Mare, Slobozia și Târgoviște. Atașezi CV-ul, îl trimiți și aștepți telefonul celor de la Resurse Umane.

Mult succes!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Advertorial