(P) Ciuburciu (Vascar), despre avantajele dezvoltării regionale a business-ului pe care îl conduce

(P) Ciuburciu (Vascar), despre avantajele dezvoltării regionale a business-ului pe care îl conduce

Vlad Ciuburciu, Directorul General Vascar, unul dintre principalii producători de conserve și preparate din carne din România, a vorbit în cadrul unui interviu despre avantajele dezvoltării regionale a brandului pe care îl conduce. 

Deși Vascar comercializează produsele sale inclusiv la nivel național, internațional și online, prin intermediul partenerilor, cele 21 de magazine proprii sunt situate exclusiv în zona Moldovei. 

Mai mult decât atât, compania fondată în anul 1984, care înainte de Revoluție a purtat denumirea de Industria Cărnii Vaslui, intenționează să deschidă alte magazine, tot în nord-estul țării.

“Un magazin deschis în apropierea sediului central (n.r. de la Vaslui) este mult mai ușor de controlat și de administrat. Cu cât ne îndepărtăm mai mult de Vaslui, cu atât este mai dificil, atât din punct de vedere logistic, cât și al mentenanței și controlului magazinului. Preferăm să rămânem în județele din regiunea Moldovei, întrucât este mult mai simplu. Departamentul Vascar care se ocupă de partea de retail propriu este la Vaslui. În plus, beneficiem de o notorietate foarte mare la nivelul regiunii Moldova, aici lumea ne cunoaște cel mai bine”, a explicat Ciuburciu (Vascar).

Acesta mai precizează că, în anul 2019, retail-ul propriu a reprezentat 33-35% din cifra de afaceri a companiei pe care o conduce. De altfel, având în vedere situația sanitară și economică, atât la nivel local, cât și global, Vlad Ciuburciu se așteaptă ca această pondere să crească. 

“Observăm o scădere a traficului în ceea ce privește hypermarket-urile. Clientul se orientează către comerțul de proximitate, către magazinele din jurul casei. Este mult mai riscant pentru cumpărători să parcurgă tot drumul până la hypermarket, să stea la coadă, să stea în aglomerație, de aceea preferă cumpărăturile rapide, cu o frecvență mult mai mare, la magazinul de lângă casă”, a explicat Directorul General Vascar.

În același interviu, Vlad Ciuburciu a precizat ce tip de magazine proprii deține Vascar și care sunt particularitățile acestora. 

“Vorbim despre magazine de tip minimarket și specializate, de maximum 150 de metri pătrați. Nu deținem spații cu foarte mulți metri liniari, nu construim hypermarket-uri, mergem în continuare pe magazine specializate. Acestea au suprafețe de 40-60 de metri pătrați, iar investiția într-un astfel de magazin poate ajunge până la 100.000 de euro, în funcție de suma necesară pentru reabilitare, modernizare și infrastructură”, a explicat Ciuburciu (Vascar).

Întrebat de ce ar avea nevoie Vascar pentru a ajunge să controleze un lanț de magazine la nivel național, Vlad Ciuburciu nu a ezitat. “Am avea nevoie, în primul rând, de finanțe, pentru că totul se rezumă la bani, dar și de o echipă specializată. De asemenea, ar fi nevoie de împărțirea din punct de vedere administrativ a angajaților, pentru gestionarea magazinelor, pentru că nu poți gestiona de la Vaslui un magazin în București sau Timișoara. Nu în ultimul rând, partea de infrastructură rutieră reprezintă cu siguranță o problemă care afectează foarte multe business-uri. Trebuie să avem mobilitate, să ajungem din punctul A în punctul B cât mai rapid și în siguranță. O infrastructură rutieră bogată, bazată pe autostrăzi, înseamnă o creștere a economiei”, conchide Directorul General Vascar.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Publicitate
ziareonline.ro
Libertatea
CSID
Descopera.ro
Life.ro
Retete
Baby
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Mai multe din Advertorial