(P) Cele mai populare căutări din zona de gătit și cum ai putea să beneficiezi de ele

Anul 2020 a schimbat viața multor persoane, iar statul acasă a generat activități desfășurate mai mult în zona bucătăriei. Gătitul a devenit o rutină zilnică chiar și pentru cei care până acum poate că făceau acest lucru de nevoie sau rar, unele persoane făcându-și un hobby din această activitate.

Cooking-ul a fost întotdeauna un subiect preferat de mulți oameni, iar blogurile, canalele de Youtube sau site-urile destinate gătitului sunt vizualizate de aceștia din ce în ce mai mult. Vezi care sunt cele mai populare căutări din Google în ceea ce privește gătitul și cum poți beneficia de ele.

Cele mai căutate cuvinte din Google pentru zona de gătit

Oamenii caută fel și fel de cuvinte pe motoarele de căutare, în funcție de subiectul care-i interesează. Fiindcă 2020 a fost anul în care s-a gătit mai mult, aceștia au dorit să își dezvolte și mai mult abilități în prepararea mâncărurilor și să experimenteze cât mai multe rețete noi. Conform tool-urilor oferite de Google, Keyword planner și Google Trends, în topul căutărilor se află ciorba de perișoare, cu un scor de 60.500 de căutări.

Pe al doilea loc în cele mai populare cuvinte căutate pe Google, în zona de gătit, se situează prăjitura cu mere, cu un scor de 49.500 de căutări, la egalitate cu clătite americane. Locul al treilea este ocupat de cuvintele cheie rețeta clătite, cu un scor de 33.100 de căutări, iubitorii de dulce dorind mai mult să își încânte papilele gustative.

Cum poți obține trafic din Google

În momentul în care vrei să-ți dezvolți o afacere online în zona de gătit, trebuie să te gândești de ce ai nevoie pentru că această să îți aducă rezultate profitabile. Pentru început, ai nevoie de un site, fie că îți dorești un blog personal unde să postezi rețete, fie că îți dorești un loc unde să publici tutoriale pentru prepararea mâncărurilor.

Astfel, poți să apelezi la o companie care se ocupă de crearea site-urilor pentru a fi sigur/ă ca acesta este construit așa cum trebuie și este optimizat pentru toate tipurile de dispozitive.  Totodată, cu ajutorul site-ului vei putea avea trafic din Google, care să îți crească numărul vizitatorilor și, în același timp, business-ul. Acesta poate și obținut atât prin aplicarea principiilor SEO, cât și prin realizarea unor campanii Google Ads.

Cum poți beneficia de cuvintele populare din Google

Dacă scopul tău este ca site-ul să fie cât mai sus clasat în motoarele de căutare, poți solicita serviciile SEO, care vor contribui la creșterea scorului de calitate pe care-l ia în considerare Google. Un factor important în poziționarea ierarhică a site-urilor este folosirea unor cuvinte cheie specifice domeniului de activitate. Astfel, dacă ai un business în zona de gătit, ai nevoie să folosești în conținutul pe care-l publici cele mai căutate cuvinte în Google.

Pentru a beneficia de cuvintele populare din motoarele de căutare, consulta o agenție/companie care se ocupă de studiul cuvintelor cheie, care să fie potrivite pentru zona în care îți desfășori activitatea. Specialiștii îți vor indică ce cuvinte din zona de gătit va trebui să conțină site-ul tău pentru că acesta să se poziționeze cât mai sus în Google. Acestea vor avea un aport semnificativ în creșterea numărului de vizitatori.

În domeniul cooking-ului poți îmbină foarte ușor plăcerea pentru gătit cu antreprenoriatul. Această poate deveni o modalitate ușoară prin care poți face o activitate cu drag și, în același timp, care să-ți aducă venituri considerabile.

Recomandari
Publicitate
Libertatea
VIVA!
Unica.ro
Retete
Baby
ELLE
CSID
Ego.ro
Descopera.ro
Diva Hair
TV Mania
Trending news
Mai multe din Advertorial