(P) 7 greșeli de styling în alegerea ținutelor de birou

Tuturor femeilor le place să arate bine, iar multe dintre acestea recurg la tot felul de tertipuri pentru a fi de invidiat. Pe lângă coafură, ori manichiură, hainele sunt alte elemente importante care definesc o femeie.

Ținuta reprezintă o modalitate nonverbală de comunicare, astfel că multe doamne se îmbracă exact cum simt și în pas cu moda, desigur. Însă, când vine vorba de ținuta de la job, lucrurile se schimbă.

Alegerea pieselor vestimentare de birou trebuie să exprime profesionalism și seriozitate. Indiferent dacă îți place sau nu, ești catalogată, în primul rând, în funcție de modul în care te îmbraci.  

Nimeni nu își dorește să îi fie pusă o etichetă care să îi afecteze viața socială și profesională, mai ales dacă aceasta este determinată de hainele pe care le poartă.

Dacă alegerea vestimentației pentru job reprezintă o misiune dificilă pentru tine, noi îți venim în ajutor. Iată șapte greșeli de styling în ceea ce privește garderoba de birou. De asemenea, comandă acum sacouri de damă de la InPuff și asigură-te că ținutele tale vor fi unele reușite.

Fuste sau rochii prea scurte

Lungimea fustei contează, mai ales dacă este vorba despre vestimentația de la locul de muncă. Recomandat este ca fusta, ori rochia să ajungă până la linia genunchiului.

 

În cazul în care îți place să porți astfel de articole vestimentare, ia în considerare fustele conice. Pe lângă faptul că îți pun în evidență silueta, acestea sunt și foarte chic.

De asemenea, fustele midi sunt o altă opțiune. Acestea sunt frecvent purtate în sezonul cald, însă nu fac excepție nici toamna sau iarna, dacă sunt asortate cu dresul potrivit.

Haine mult prea colorate

Oricât de frumoase ar fi, ținutele mult prea colorate nu sunt potrivite pentru a fi purtate la birou. De exemplu, în locul unei bluze într-o nuanță de verde neon alege un sacou de damă alb.

Nu este greu să găsești sacouri de damă office, care să se potrivească siluetei tale. Trebuie doar să știi ce îți dorești. Comandă acum sacouri de damă de la InPuff și compune-ți o ținută ideală pentru birou.

Articole vestimentare cu mesaje inadecvate

În ceea ce privește ținuta de la birou, aceasta trebuie să fie decentă. De asemenea, decența nu înseamnă neapărat monotonie. Dacă îți plac tricourile inscripționate cu fel de fel de mesaje, mai mult au mai puțin amuzante, poartă-le în timpul liber și nu la job.

În locul acestora alege tricourile simple, asortate cu sacouri de dama office, ori sacouri de dama casual, în funcție de styling-ul pe care îl adopți.

Colanți la birou? În niciun caz!

Oricât de comozi ar fi, colanții nu ar trebui purtați la birou, ci la ședințele de yoga. Pentru a evita ca șeful sau colegii să îți atragă atenția, ideal este să îți alegi o pereche de pantaloni eleganți, din stofă, cu buzunare. Sau, de ce nu, o pereche de pantaloni conici cu pliuri.

Totodată, pentru a completa ținuta, comandă acum sacouri de dama de la InPuff și, nu în ultimul rând, alege-ți o pereche de botine cu toc sau platformă.

Bluze mult prea decoltate

La job trebuie să eviți să porți bluze mult prea decoltate, pentru a păstra decența. Prin urmare, pentru a nu părea lipsită de etică, evită astfel de haine la serviciu.

O alegere mult mai înțeleaptă este o cămașă elegantă, asortată cu o pereche de pantaloni conici. De asemenea, uită de cămașa albă simplă și înlocuiește-o cu una crem din voal satinat, cu volănașe. Nu uita nici de accesorii, însă ai grijă să nu exagerezi cu acestea.

Haine șifonate

Nu purta haine șifonate la job. De fapt, evită să le porți undeva. Pe lângă faptul că vei părea neîngrijită, vei da și impresia că ești leneșă.

Ideal este să te organizezi și să calci hainele din timp, nu în dimineața când pleci la job, pentru că o să ți se pară o corvoadă. O ținută impecabilă face diferența, mai ales dacă vrei să îți impresionezi colegii și superiorii. Așadar, spune nu hainelor șifonate!

Ținute cu umerii goi, ori cu spatele gol

Este inadecvat să porți la birou ținute cu umerii goi, ori cu spatele gol. Pe lângă faptul că vei atrage atenția tuturor, este posibil să primeşti un feedback negativ din partea colegilor sau șefilor.

Optează pentru un sacou de damă lung, asortat cu o maletă, în locul bluzelor cu spatele gol.

Felul în care te îmbraci spune multe despre tine, ca persoană. Dacă în timpul liber ai posibilitatea de a purta orice articol vestimentar dorești, când vine vorba de ținuta de la job lucrurile se schimbă.

Indiferent dacă lucrezi într-o corporație, agenție, ori redacție, vestimentația ta trebuie să transmită profesionalism, mai ales dacă vrei să fii luată în serios de cei din jur. Așadar, încearcă să ții cont de sfaturile prezentate mai sus, dacă nu vrei să fii percepută de ceilalți într-un fel care nu te reprezintă.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Psychologies
Mai multe din Advertorial