(P) 6 lucruri de știut despre femeile antreprenor in comerțul electronic

Sectorul tehnologic se luptă să atragă tot mai multe femei. Ar putea fi schimbată starea de fapt prin implicarea mai multor femei in tot ce ține de sectorul tehnologic, de la codare la comerț online? În acest articol vă vom impărtăși 6 lucruri de știut despre femeile antreprenor in comerțul electronic.

Femeile au jucat un rol cheie, deși uneori in umbră, in știință, tehnologie și inovatie in ultimele două secole. Dar rolul, contribuția și ideile femeilor nu trebuie să fie trecute doar in notele de subsol ale istoriei tehnologiei. Instrumentele, talentul si tenacitatea de a spune o altă poveste – adevarată – sunt abundente.

Anual au loc intruniri ale femeilor de top din comerțul electronic. Acestea se reunesc pentru a discuta despre cum pot schimba femeile domeniul ecommerce. Și în ce mod ar putea atrage mai multe profituri și oportunități pentru femeile antreprenor care dețin afaceri de comerț electronic.

6 lucruri de știut despre femeile antreprenor in comerțul electronic

1. A face femeile vizibile nu este doar problema femeilor – este problema tuturor

Primul pas necesar pentru schimbarea status quo-ului de comerț electronic este creșterea vizibilitătii. Următorul este de a sprijini femeile aflate deja in industrie care desfăsoară munca complexă de lansare și conducere a afacerilor și în acelasi timp  încearcă să gestioneze și să schimbe percepțiile.

Scopul este implicarea a cât mai multe persoane în a face ca femeile antreprenor in comerțul electronic sa iasă în evidență și să fie mândre de realizările lor.

2. Nu lăsați barbații sa preia controlul atunci când ceva devine semnificativ din punct de vedere economic

Femeile de succes nu reprezintă o amenințare. Dar femeile de succes sunt adesea percepute ca amenințări – si acesta este momentul in care bărbații tind să dorească să preia controlul sau cel puțin cand investitorii și factorii de decizie caută să audă bărbații in locul femeilor. Atunci când sunt în joc investiții serioase, este momentul ca femeile să mențină cursul și să continue să iși conducă afacerea. Femeile pot  să administreze cu succes proiecte complexe cum ar fi un magazin online Magento  sau o rețea de distribuție.

3. Pur și simplu este nevoie de mai multe femei in mediul online

In timp ce Internetul a oferit noi oportunități femeilor de a participa la comerțul global iar femeile de afaceri pot accesa o bază de consumatori mondiali mai mare decat oricând există un decalaj mare intre utilizarea Internetului de catre bărbați și femei. Aceste tendințe se manifestă atât in țările dezvoltate cât și în cele in curs de dezvoltare. În general, mai puține femei utilizează Internetul decat bărbații.

Avand in vedere oportunitățile, femeile antreprenor sunt mai predispuse să se angajeze în antreprenoriat digital dar provocarea este facilitarea acestui acces in primul rând. Trebuie făcute mai multe și acordată mai multă atenție incluziunii digitale.

4. Femeile au nevoie de investitori și de afaceri pentru a intra in joc intr-un mod echitabil

Sectorul privat și investitorii trebuie să susțină creșterea numărului de femei antreprenor in sectorul comerțului electronic.  Se poate crește fără finantare  însă nu există extindere la scară mare.

5. Femeile trebuie să iși dorească cu adevărat un rol mai mare in comerțul electronic

Există nevoia de mai multe femei ambițioase care să iși dorească să conducă in acest domeniu. Trebuie ca femeile să beneficieze de instrumentele, abilitățile, rețelele, precum și de sprijinul necesar pentru a ajunge in funcții de conducere. Daca li se oferă oportunități, femeile se vor ridica la nivelul așteptărilor.

6. Guvernele trebuie să încurajeze participarea femeilor in domeniul digital

Guvernele trebuie să contribuie la incurajarea participarii femeilor in economia digitală. Astfel se va sublinia importanța acordată egalității de gen dar și a creșterii conștientizării asupra beneficiilor și oportunităților enorme pentru carierele și studiile femeilor in domeniu digital. Guvernele pot furniza politici care oferă acces și oportunități pentru femeile antreprenor in comerțul electronic.

Prin mentorat, modele de urmat, educație și finantare – presărate cu încredere legitimă și respect – femeile pot fi o forță in domeniul comerțului electronic de care trebuie să se țină cont. Ori, adesea femeile încă se confruntă cu o triplă amenințare: lipsa de reprezentare în luarea deciziilor, acces inegal la Internet și finanțări și prejudecățile culturale legate de gen.

Sprijinirea femeilor antreprenor in comerțul electronic va contribui la inspirarea și abilitarea următoarei generații de femei antreprenor. Va contribui la schimbarea normelor și barierelor de gen, va crește credibilitatea femeilor in industrie și le va permite să își folosească mai mult vocea în procesele de elaborare a politicilor.

Începeți o afacere online

Comerțul electronic este cu siguranță un domeniu excelent pentru antreprenori iar pandemia a accelerat migrarea afacerilor catre mediul online. Cu un capital relativ mic, o idee poate deveni o afacere reală aproape peste noapte. Respectați elementele de bază:

  • căutați tipul potrivit de platforma pentru dvs.
  • concretizați-vă planul de marketing
  • căutați modalitați noi și interesante de a va spune povestea
  • găsiți un furnizor cu care știți ca puteți lucra, și
  • continuați să oferiți o experiență remarcabilă  clienților. Veți reuși cu siguranță.

Atunci cand aveți o idee pentru o afacere de comerț electronic gandiți-vă ca mediul online vă oferă oportunități fantastice și că o suficienta determinare (și răbdare) vă pot ajuta sa ajungeți acolo unde vă doriți.

Recomandari
Publicitate
Libertatea
VIVA!
Unica.ro
Retete
Baby
ELLE
CSID
Ego.ro
Descopera.ro
Diva Hair
TV Mania
Trending news
Mai multe din Advertorial