(P) Mondelez lansează Halls pentru consumatorii români: un brand nou într-o nouă categorie

București – 22 octombrie 2018. Mondelez, una dintre cele mai importante companii în industria de snacking, lansează pe piața din România gama de gumă de mestecat Halls. Cu acest nou produs, Mondelēz International – unul dintre cei mai importanți producători de gumă de mestecat din lume – le propune consumatorilor români guma HALLS, familiarizați deja cu marca de dropsuri Halls.

Produsele Halls oferă un sentiment unic de prospețime, care te ajută să te simți în formă. Sub sloganul “Vibrează de prospețime” lansăm pe piață guma de mestecat Halls, care este foarte cunoscută de consumatorii din întreaga lume. Brandul Halls aduce varietate consumatorilor noștri români pe o piață care are potențial de creștere“, a declarat Katerina El Amin, Brand Manager Halls Mondelēz International, pentru România, Bulgaria și piețele din estul Adriaticii.

În ambele categorii – gumă de mestecat și bomboane – produsele Halls sunt disponibile în 4 sortimente. Aromele de mentă/ eucalipt răspund preferințelor majorității consumatorilor, deoarece sunt preferate atunci când aleg guma de mestecat sau bomboanele pentru o pauză de prospețime. Variantele cu arome de fructe devin din ce în ce mai atractive pentru consumatorii români.

Guma de mestecat și bomboanele sunt consumate pe parcursul întregii zile, în fiecare zi, acestea fiind alegerea multor consumatori atunci când simt nevoia de prospețime.

Înființat în 1893, în Marea Britanie, de către frații Hall, brandul Halls continuă să încânte consumatorii din întreaga lume. Având la bază ideea de prospețime revigorantă, brandul Halls
s-a dezvoltat, determinându-i pe oameni să se simtă pregătiți de acțiune, să profite de moment și să fie în cea mai bună formă – să VIBREZE DE PROSPEȚIME.

Brandul Halls are în România un puternic suport de marketing, cu o campanie integrată, 360 de grade: suport TV, suport internet, PR, materiale POS și sampling.

Mondelēz International este unul dintre liderii pieței de gumă de mestecat și bomboane la nivel global, cu branduri precum Halls, Trident, Stimorol, Hollywood și V6.

Despre Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 160 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2017, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați site-ul www.mondelezinternational.com sau urmăriți-ne pe Twitter la www.twitter.com/MDLZ.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Advertorial