Merită să începeți un canal Twitter în 2024? Caracteristici și modalități de promovare
Vedete, politicieni, showmeni, socialiști și chiar șefi de Stat – toți sunt pe Twitter în aceste zile. De ce este atât de populară această rețea socială de microblog? Potrivit raportului companiei, 145 de milioane de persoane vizitează zilnic Twitter, dintre care 63% au vârste cuprinse între 35 și 65 de ani. După cum confirmă experiența corporațiilor din întreaga lume, puteți câștiga bani buni în acest sens.
Statistici Privind Rețelele Sociale Twitter
Potrivit statisticilor oficiale, Twitter este vizitat de 330 de milioane de utilizatori din întreaga lume pe lună și 145 de milioane zilnic. 63% dintre utilizatori au vârste cuprinse între 35 și 65 de ani. Interesant este că Twitter este aproape de două ori mai popular la bărbați decât la femei. 66% dintre utilizatori sunt bărbați și doar 34% Sunt femei. 67% dintre marketerii B2B preferă Twitter.
Avantajele rețelei sociale Twitter
1. Acoperire largă. Datorită capacității de retweet, știrile proaspete zboară în întreaga lume cu viteza fulgerului, ceea ce este o condiție ideală pentru afaceri, găsirea clienților și discutarea inovațiilor.
2. Un mijloc eficient de comunicare. Compania dvs. poate fi menționată cu ușurință folosind un hashtag, iar după primirea unei notificări, puteți discuta subiectul cu utilizatorii interesați în timp real.
3. Sursa de trafic. Datorită tweet-urilor scurte, abonații se pot familiariza cu ușurință cu o cantitate mare de știri ale companiei, ceea ce crește gradul de conștientizare a mărcii, loialitatea și clicurile pe site-ul principal.
4. Motor de căutare. Hashtag-urile de pe Twitter fac posibilă căutarea de știri și crearea concurenței pentru „motoarele de căutare”populare.
5. Creșterea indicatorilor SEO. Tweeturile cu potrivirea exactă a cuvintelor cheie sunt adesea afișate în Google în poziții înalte.
6. Creșterea vânzărilor, în special în B2B. potrivit statisticilor, companiile care sunt prezente pe Twitter și își folosesc în mod activ capabilitățile, au cu 67% mai multe vânzări decât cele care ignoră această rețea socială.
7. Conținut generat de utilizatori. Cercetările ExacTarget au dovedit că 61% din public creează în mod activ conținut pentru companii.
Reguli De Conținut Twitter
1. Păstrați-l cât mai concis posibil
Să începem cu numele de utilizator: în mod ideal, nu ar trebui să fie mai mult de 15 caractere. Twitter este un paradis pentru minimaliști. De ce doar 15? Imaginați-vă că cineva vrea să vă retweet postarea și, dintr-o dată, are deja maximum 140 de caractere permise, atunci acest lucru poate cauza probleme. Lungimea optimă pentru orice tweet este chiar mai mică – aproximativ 115 caractere. Nu uitați că retweet-ul în sine conține deja prefixe (retweet@, via@, RT@). Un mic hack de viață: folosiți numere și simboluri în nume, astfel veți economisi spațiu prețios. Se pot folosi abrevieri cunoscute, dar cele prea concentrate sunt nedorite, deoarece majoritatea nu le vor înțelege.
2. Informații maxime
Informațiile evidente nu interesează pe nimeni,” gunoiul Informațional ” poate fi găsit astăzi pe orice rețea socială. Ieși în evidență de la bun început. Publicați numai informații unice pentru care oamenii vor veni la dvs:
Ești la o conferință grozavă? – Publicați tezele profesorului.
Urmezi un curs online interesant? – Distribuiți cele mai recente știri ale autorului.
Dacă trebuie să vă promovați contul Twitter gratuit, acesta este cel mai bun lucru pe care îl puteți face pentru publicul dvs. Participați la evenimente interesante, luați mini-interviuri cu experți, citiți mai multe și fiți mereu la curent cu noutățile din domeniul dvs., iar apoi contul dvs. va deveni o comoară cu adevărat valoroasă pentru cititor. În acest fel, Numărul de aprecieri și abonați va începe să crească într-un ritm de invidiat.
3. Relevanță
Amintiți-vă! Dacă ați publicat o știre veche de doi ani, nimeni nu va mai avea nevoie de ea, chiar dacă a făcut furori acum câțiva ani. Valoarea principală a informațiilor este relevanța acesteia. Promovarea rapidă a unei pagini Twitter depinde în mod direct de reacția dvs. fulgerătoare. Vrei să fii primul din lume care publică știri uimitoare? Fiți întotdeauna în alertă și bucurați-vă de numărul de retweet-uri.
4. Respectarea strictă a regulilor de ortografie și punctuație
În orice altă rețea socială, este posibil ca greșelile sau greșelile dvs. să nu fie observate, dar nu pe Twitter. O notă de 140 de caractere trebuie pur și simplu scrisă corect. Există multe site-uri diferite pe Internet pentru verificarea ortografiei, cum ar fi text.ru, și chiar mai multe aplicații gratuite pentru smartphone-uri. Petreceți 3 minute din viața dvs. în acest sens și verificați textul pentru alfabetizare. Indiferent cum te uiți la el, un profil interesant cu greșeli pierde întotdeauna puncte.
Cum să vă promovați Twitter-ul de la zero în 2024: TOP 9 moduri moderne de promovare a unui cont
Sunteți gata să vă faceți Twitter – ul nu doar activ, ci un adevărat centru de atenție? În 2024, totul este posibil, mai ales dacă utilizați soluții profesionale Top4SMM. Să aflăm cum să vă duceți contul la nivelul următor.
1. Optimizați-vă profilul pentru căutare
Prima impresie este cea mai importantă. O fotografie clară, o biografie îngrijită și un nume de utilizator care vorbește de la sine. Cuvintele cheie legate de nișa dvs. vă vor ajuta profilul să vă întâlnească publicul în imensitatea căutării pe Twitter.
2. Utilizați SEO pentru Twitter
Twitter nu este doar un loc pentru a tweet, este, de asemenea, un motor de căutare puternic. Utilizați cuvinte cheie precum” creștere Twitter”,” creștere adepți Twitter „și” strategii de implicare ” în tweet-urile dvs. pentru a vă face auzită vocea.
3. Interacționați cu conținut interactiv
Sondajele, chestionarele și firele Twitter sunt cele mai bune instrumente pentru creșterea implicării. Lăsați adepții dvs. nu doar să privească, ci să participe la viața contului dvs.!
4. Deveniți o voce cu Twitter Spaces
Găzduiți sesiuni audio în Twitter Spaces, unde puteți începe cu adevărat o conversație cu adepți și experți. Este ca și cum ai turna ceai în aer-doar fierbinte, doar interesant!
5. Wit și analytics sunt cei mai buni prieteni
Nu te uita doar la numere – rezolvă-le ca un detectiv. Twitter analytics vă va spune care dintre tweet-urile dvs. au devenit hituri. Perfecționați-vă conținutul, astfel încât fiecare tweet să fie în fruntea tendințelor.
6. Programează-ți tweet-urile
Secretul succesului este în regularitate. Instrumentele de programare vă vor ajuta să vă mențineți publicul pe degetele de la picioare 24/7, chiar și atunci când vă odihniți.
7. Lansați campanii publicitare direcționate
Nu fi timid să investești în publicitate. Campaniile publicitare direcționate pe Twitter sunt biletul dvs. către o lume cu mari oportunități, în special în timpul lansării de noi produse sau promoții.
8. Colaborați cu influențatori
Colaborarea cu influențatori este ca și cum ai da undă verde popularității tale. Găsiți-i pe cei care pot atrage cu adevărat atenția asupra contului dvs.
9. Utilizați subiecte în tendințe
Fii la vârful modernității! Reacționează la tendințe și folosește hashtag-uri relevante, astfel încât tweet-urile tale să fie văzute de toată lumea și de pretutindeni.