Înapoi în viitor, cu noua colecție Guess

Gata să iei primăvara la pas pe străzi, prin cluburi și galerii, cu cele mai tari haine în garderobă? Atunci, colecția Guess de primăvară din magazinele Collective este fix ce ai nevoie ca să ieși în evidență, în timp ce vei fi în comuniune perfectă cu natura și culorile de sezon. Zeci de modele de tricouri, fuste, pantofi de sport, genți sau cămăși te așteaptă să le iei la purtat în lume, așa că tot ce-ți rămâne de făcut este să îți alegi acele modele care se potrivesc cel mai bine stilului tău. Regular sau slim fit, cu decolteu rotund, la baza gâtului sau cu anchior, cu imprimeuri și logo sau uni, câte modele, atâtea alegeri, iar tu ești cel mai în măsură să spui ce ți se potrivește.

Și pentru ca shopping-ul de primăvară să fie mai plăcut, poate nu ar strica să știi mai multe despre istoria unui brand legendar, prezent de ani buni și în magazinele din România, precum și despre celebritățile care au făcut din Guess ceea ce este astăzi.

Începuturile brandului de îmbrăcăminte Guess datează din anii ’80 și îi are ca fondatori pe frații Marciano. Jeanșii din denim cu fermoare la glezne au fost printre primele produse comercializate, după care, aceștia au trecut la vânzarea de produse licențiate, inclusiv ceasuri, ochelari și o linie de parfumuri. În 1985, brandul a introdus reclamele alb-negru, care au câștigat numeroase premii de design. Printre personalitățile care au apărut în reclamele Guess se numără multe supermodele, care așa și-au lansat apoi cariera în alte domenii, devenind și mai cunoscute. În filmul regizat de Robert Zemeckis în 1985, Înapoi în viitor, Marty McFly (interpretat de Michael J Fox) a purtat îmbrăcămintea Guess din denim, care a fost concepută special pentru film.

Georges Marciano dorise inițial să vândă produsele Guess doar în magazinele mai exclusiviste, cum ar fi Bloomingdale’s, în timp ce ceilalți frați s-au hotărât asupra unei strategii de distribuție mai amplă, care includea magazine cu discount. Georges a continuat să se opună ideii de a comercializa produsele Guess dincolo de punctele de vânzare cu amănuntul, așa că s-au format diferite grupuri în cadrul companiei. Georges și-a vândut brusc participația din companie fraților săi în septembrie 1993 pentru 214,2 milioane de dolari.

Până la sfârșitul deceniului, vânzările au scăzut și Guess și-a redus planurile de expansiune, pentru a se concentra pe recuperarea investițiilor. În 2004, departamentul de accesorii a fost extins foarte mult și mai multe magazine din SUA au fost reproiectate. Guess a creat, de asemenea, o colecție la prețuri mai mici, vândută exclusiv prin locațiile sale de desfacere și a introdus prima sa extensie de marcă, linia de îmbrăcăminte și accesorii feminine de lux, numită Marciano. Guess și-a continuat linia de îmbrăcăminte Guess Kids în anii 2000 și, în 2006, a început să promoveze linia prin magazinele sale de vânzare cu amănuntul din fabrică. A continuat să fie condus de frații Marciano, în calitate de co-președinți și co-CEO. Maurice Marciano a supravegheat designul și creșterea vânzărilor, în timp ce Paul a gestionat imaginea și publicitatea. Compania operează în multe țări din întreaga lume, majoritatea magazinelor sale fiind situate în Statele Unite și Canada. În 2012, la 23 de ani după ce a pozat prima dată pentru brand, supermodelul Claudia Schiffer a pozat din nou pentru cea de-a 30-a aniversare a Guess. În 2017, Camila Cabello a fost anunțată ca noua față a Guess, iar începând cu 2018, Jennifer Lopez a devenit imaginea Guess.

Acum, că ești la curent cu tot ce înseamnă brandul Guess, nu ne rămâne decât să-ți urăm shopping plăcut și alegeri cât mai inspirate în toate magazinele Collective, atât fizice, cât și online!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
ELLE
Publicitate
Unica.ro
VIVA!
substantial.ro
Retete
Baby
CSID
Kudika
Descopera.ro
Life.ro
Doctorul Zilei
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din Advertorial