Grapefruitul

Grapefruitul
G

Grapefruit, fructeGrapefruitul se gaseste cu usurinta pe parcursul intregului an, totusi sezonul lor de varf este perioada ianuarie-mai.

Nutritie :
– Sursa bogata de vitamina C, B1 si fibre (jumatate de grapefruit contine intreaga cantitate de vitamina C necesara organismului uman pe zi);
– O buna sursa de vitamina B2, A;
– Contine cantitati importante de minerale cum ar fi potasiu si calciu;
– Cantitatea de zaharuri este mai mica decat cea similara din portocale;
– Sursa importanta de vitamina P;
– Nu contine colesterol, grasimi si sodiu.

Efecte benefice:
– Acidul citric continut de grapefruit ajuta la eliminarea toxinelor din organism ; ca urmare a consumului constant de suc de grapefruit si a curatarii organismului, unele persoane pot experimenta probleme cu pielea, acnee sau chiar diaree;
– Datorita continutului bogat de vitamina C, sucul de grapefruitul baut dimineata ajuta la prevenirea racelilor sau gripelor atat de predominante in perioada rece;
– Vitamina P impreuna cu vitamina C intaresc sistemul imunitar al corpului;
– Vitamina P este benefica si pentru sanatatea dintilor si a gingiilor;
– Efect benefic in prevenirea intaririi oricarui tesut al corpului, cum ar fi al ficatului sau a arterelor si la prevenirea formarii pietrelor.

Cum le alegi:
– Selecteaza fructele grele, ferme, cu o textura neteda si de forma cat mai rotunda;
– Culoarea fructului poate varia de la galben deschis la galben-bronz cu nuante de roz sau verzuliu;
– Alege-le pe cele cu coaja subtire;
– Petele galbene sau verzi de pe coaja, nu le schimba in nici un fel gustul

Cum le pastrezi:
– La temperatura camerei ele rezista cam pana la 10 zile;
– In frigider isi pot mentine calitatile pentru o perioada mai lunga, de pana la doua-trei saptamani;
– Tine-le departe de legume, intr-un compartiment separat.

Cum le consumi :
– Dupa ce au fost spalate bine, curata-le de coaja, segmenteza-le in felii si mananca-le crude si proaspete;
– Crude le poti folosi cu salata verde si in salate de fructe;
– Delicioase alaturi de peste;
– Foarte gustoase atunci cand sunt preparate sub forma de sucuri si in combinatie cu cele de portocale si capsuni;
– Cand vrei sa prepari suc, scapa doar de coaja cea groasa mentinand-o pe cea alba. Ea este plina de vitamine.
 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Publicitate
ziareonline.ro
Libertatea
CSID
Descopera.ro
Life.ro
Retete
Baby
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro