Dan Negru, declarații după ce a avut audiențe mari cu emisiunea de la Kanal D. Ce spune despre Antena 1 și Pro TV: „Abia aștept să ne copieze”

De la Antena 1, a trecut la Kanal D. Dan Negru e acum prezentatorul emisiunii „Jocul cuvintelor', care e difuzată de miercuri până vineri, de la 22.30. A făcut audiențe mari, fanii l-au urmărit în număr foarte mare, iar el e mulțumit de noul proiect.

„În niciun caz nu mă așteptam că un show despre vocabularul limbii române să fie lider de audiență pe o piața TV dominată de sex, bucătari și vulpițe. Nu vreau să fiu lupul moralist și am recunoscut întodeauna că am mâncat și eu mult usturoi în televiziune, tocmai de asta am făcut schimbarea. Sunt precum tâlharul de pe cruce. E meritul Kanal D că a avut curajul să riște, atunci când propuneam show-uri smart altor televiziuni, mi se răspundea că nu au curaj, că așteaptă să facă alții pasul și, dacă merge un astfel de show, să-i copieze pe aia care vor avea acest curaj.

De fapt, la negocierea pe care am avut-o cu cei de la Kanal D le-am spus că a face un show cu oameni inteligenți pe o piața TV mediocră e că și cum ai încerca să vinzi legume într-o măcelărie. Am obișnuit publicul să mănânce carne și acum îi oferim legume. E nevoie de timp pentru asta și Kanal D și-a asumat. Culmea, show-ul a fost un succes încă de la prima ediție! Pentru mine audiențele uriașe ale show-ului au fost o mare surpriză și o lecție: ani de zile am fost învățat că publicul vrea murdărie. Am descoperit că asta a fost o minciună.', a spus el pentru Libertatea.

dan-negru-interviu-audiente-kanal-d-2SeparatorVEZI FOTOPOZA 1 / 3

„Un quiz schimbă și forța de muncă a unei televiziuni'

Dan Negru prezintă singurul quiz show din România și, după succesul emisiunii, el se așteaptă ca alte televiziuni de la noi să îl copieze. „Sunt mulțumit de ideea că un quiz poate să facă audiența în România. Eram singură țara europeană fără quiz la televizior, pe principalele canale TV și „Jocul Cuvintelor' ne-a adus cât de cât în rândul televiziunilor europene. Și abia aștept că celelalte televiziuni românești să ne copieze. Televiziunea din România trăiește într-un copy-paste continuu, ce face Pro azi va face Antena mâine și tot așa. Nu a existat o strategie a quiz-urilor în grilele de programe ale televiziunilor românești pentru că nimeni nu avea încredere în astfel de programe pentru oamenii inteligenți.

Ni se spunea mereu că publicul TV vrea programe care să nu le solicite gândirea. Iată că nu e așa! Și mai e ceva, un astfel de show resetează și întreaga echipa de producție. Dacă un show cu pițipoance sau cu bucătari poate fi realizat și de un producător TV cu studii medii, la un quiz e nevoie de oameni cu pregătire în echipa. Un quiz schimbă și forța de muncă a unei televiziuni. Am parte de oameni smart în echipa de producție, de la care am multe de învățat. O apă care nu curge formează o baltă după cum un creier care nu gândește formează un prost.', a mai explicat el în același interviu.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
substantial.ro
Publicitate
CSID
Kudika
Descopera.ro
Unica.ro
Retete
Baby
Life.ro
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din Vedete