Cum optimizezi cheltuielile la birou? Trucuri utile
În multe situații munca la birou poate genera cheltuieli mari, iar acestea pot afecta considerabil bugetul firmei. Lângă plățile fixe lunare – chirie, utilităţi, curățenie – există și o serie de alte plăți ce pot afecta bugetul. În rândurile următoare ne-am propus să vedem ce măsuri pot fi luate pentru optimizarea cheltuielilor la birou. Iată deci, câteva trucuri utile.
Achiziţionează echipamente refurbished
Trebuie să ții cont că laptopurile, imprimantele, proiectoare refurbished sunt soluții mult mai puțin costisitoare fata ce variantele noi. Echipamentele achiziţionate de la companii autorizate sunt prevăzute cu tehnologii de actualitate care fac faţa celor mai exigente nevoi. Un avantaj major al acestora este că sunt însoțite de garanție de funcționare din partea furnizorului. Cu această opțiune angajații tăi vor avea acces la tehnologie bună, iar bugetul nu va fi afectat.
Încheie contract de mentenanță cu o echipă specializată
O altă măsură eficienţa este de a încheia un abonament de mentenanță cu o firmă specializată pentru păstrarea echipamentelor în stare optimă. Operațiunile specifice realizate pot preveni defecțiuni majore ce, până la urmă se vor dovedi a fi mult mai costisitoare. Un specialist te va ajuta să alegi corect şi consumabilele pentru imprimante. Trebuie să recunoaştem că acestea sunt dispozitivele ce pot genera costuri mari, dacă nu sunt bine întreținute, nu au setări bine făcute sau dacă nu sunt achiziţionate corect tonerele. Spre exemplu poți cumpăra pentru imprimanta HP un model de toner HP 44A original, alternativ sau premium. Doar un specialist îţi poate spune ce varianta se potrivește business-ului tău luând în considerare nevoile de print, calitatea şi viteza de lucru. Îţi doreşti să faci economii, însă nu vrei să încetineşti productivitatea, iar aceste mici detalii pot afecta pozitiv sau negativ activitatea generale.
Optează pentru tonere Brother TN-2421 alternative pentru imprimante
Un alt secret practic este să alegi tonere alternative pentru imprimante. Sunt mai ieftine, dar la fel de eficiente. Nu vei face rabat când vine vorba de randament, viteza de lucru sau calitatea materialului imprimat. Un toner Brother TN-2421 eficient, vine şi cu avantajul că se va potrivi perfect cu imprimanta utilizată la birou. Alege un furnizor care oferă abonamente sau alte tipuri de discounturi pentru comenzi repetate. Un astfel de parteneriat îţi va oferi certitudinea că produsele alternative achiziţionate sunt de cea mai bună calitate şi sunt livrate la timp.
Sursa de imagine: jannoon028 / stock.adobe.com