Reechilibrează-te emoțional prin meditație. Iată ce trebuie să faci ca să practici corect!

Reechilibrează-te emoțional prin meditație. Iată ce trebuie să faci ca să practici corect!

Câștigă-ți echilibrul emoțional prin meditație. Sunt sfaturile care vin tot mai des din partea specialiștilor în emoții. Yoga este una dintre activitățile care-ți dau cel mai mult pe această zonă , iar meditația îi este lecția cea mai bună.

Reechilibrează-te emoțional prin meditație. Iată ce trebuie să faci ca să practici corect!

Stresul, anxietatea, oboseala îți consumă toată energia. Trebuie să găsești o soluție optimă de a te reechilibra, iar meditație pare să-ți ofere soluția. De ce? Pentru că meditația este, de fapt, o formă de concentrare asupra prezentului. Cu ajutorul ei simți ce simți, înțelegi ce ești, cu alte cuvinte trăiești prezentul. Meditația îți dă forță, concentrare și luciditate.

Reechilibrează-te emoțional: 3 tehnici de meditație

1. Concentrarea

Concentrarea, această sursă absolută de fericire, constă în focalizarea atenției asupra unui lucru. Acest lucru poate fi fie respirația, fie o floare, fie o imagine, fie un gând. De exemplu, călugării budiști aleg flacăra unei lumânări. Psihic vorbind atunci când practici concentarea profundă, interiorul tău se va elibera de frică, de furie și de disperare. Începi această meditație cu un minut și crești progresiv. Pe măsură ce vin gânduri de exterior și îți destabilizează concentrarea, revii ușor și fără panică înapoi.

2. Respirația conștientă

Respirația conștientă este tehnica de bază, conform maeștrilor. Timp de cel puțin 15 secunde concentrează-te pe respirația ta. Asta este tot ce ai de făcut. Respiră natural, fără efort suplimentar, lasă organismul să-ți facă treaba în mod natural, instinctiv dacă vrei. Respirația conștientă este tehnica de meditație care te face conștient că exiști.

3. Eliberarea tensiunii

Eliberarea tensiunii  este tehnica de meditație care pică fix pe subiectul nostru. Partea cea mai frumoasă este că acest tip de exercițiu poate fi aplicat în orice situație: la job, la semafor, pe bancă în parc. Tot ce trebuie să faci este să te concentrezi preț de 10 secunde și să repeți în gând: „Inspirând, sunt conştient de corpul meu. Expirând, eliberez tensiunea din corpul meu.'

Să ne fie de bine!

Credit foto: Arhiva Revista Avantaje

Sharon Stone, în costum de baie la 62 de ani! Cât de bine arată

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Publicitate
Huff
VIVA!
Retete
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Psihologie