Problema pe care a avut-o Gabriela Cristea la întoarcerea din vacanța din Italia. Vedeta a reacționat dur: „Stresul trăit nu poate fi compensat financiar”
:contrast(8):quality(75)/https://www.avantaje.ro/wp-content/uploads/2025/06/gabriela-cristea-2.jpg)
Revenirea Gabrielei Cristea din vacanța petrecută în Italia alături de familie s-a transformat într-un episod stresant. Vedeta a trecut prin momente tensionate pe aeroport, ceea ce a determinat-o să își exprime public nemulțumirea față de serviciile companiei aeriene, printr-o postare pe rețelele de socializare.
După ce s-a bucurat de o vacanță frumoasă în regiunea Puglia împreună cu soțul ei, Tavi Clonda, și cele două fiice ale lor, Gabriela Cristea a avut parte de o surpriză neplăcută pe aeroport, unde avionul lor cu destinația România a avut o întârziere semnificativă. „Și iar avem întârziere mare în aeroport. Cel puțin la această oră știm că avem întârziere trei ore și 20 de minute, dar nu ne-am urcat în avion deci…', a scris Gabriela Cristea pe Facebook, semnalând astfel începutul unei perioade lungi de așteptare.
Așteptarea de pe aeroport a dus la cheltuieli neașteptate
Din cauza întârzierii, prezentatoarea TV a fost nevoită să achiziționeze mai multe produse pentru a le asigura confortul copiilor, dar și pentru a face față situației. „Nu pot să vă povestesc cam câte a trebuit să cumpăr pentru copii, de la cărți de colorat, carioci, caiete cu Barbie și alte jucărele etc… până la multă apă, sucuri, gustărele, Prosecco pentru adulți'
Frustrată de felul în care au decurs lucrurile, Gabriela a anunțat că va solicita despăgubiri de la compania aeriană, subliniind totodată că stresul trăit nu poate fi compensat financiar. „Este evident că o să cerem despăgubiri, dar nervii noștri nu se pot contabiliza în bani.'
:contrast(8):quality(75)/https://www.avantaje.ro/wp-content/uploads/2025/06/gabriela-cristea-vacanta-italia-8.jpg)
Vedeta a menționat că dificultățile nu au apărut doar la întoarcere. Și în ziua plecării, familia s-a confruntat cu o situație neplăcută legată de rezervările pentru locuri. „Când am venit am zis să nu ne enervăm, pentru că plătisem niște locuri și ne-am trezit că nu mai aveam locuri la aeroport.' Criticile Gabrielei Cristea s-au îndreptat către compania Wizz Air, pe care o acuză de practici frecvente și nejustificate în ceea ce privește întârzierile, anulările și modificarea locurilor în avion.
„Mi se pare că întârzierile, anulările și schimbarea locurilor în aeronavă pe banii călătorilor par să fie o practică obișnuită pentru @wizzair.'
Mesajul vedetei a fost rapid remarcat de urmăritorii săi din mediul online, care i-au împărtășit experiențe similare și i-au oferit sprijinul. Situația readuce în atenție problematica punctualității și a tratamentului pasagerilor în sectorul companiilor aeriene low-cost, precum și nevoia de transparență și respectarea drepturilor consumatorilor.