(P) Cum promovezi eficient un magazin online pe social media

Promovarea eficienţa este cheia către succes într-o afacere. Dar până se ajunge la acea strategie care dă roade cu adevărat, se fac de regula mai multe greşeli. Partea bună a acestora este că din ele investitorii învaţă mai bine că din orice altceva, pentru că, la fel ca în viaţă, eşecul pavează drumul către dezvoltare, inovaţie şi succes.

Un magazin online nu va supravieţui fără vânzări. De aceea este absolut vital, pentru a vinde şi a înregistra profit, să beneficieze de obiective clare, realizabile. După pasul de dezvoltare magazin online, urmează promovarea acestuia. Dar promovarea nu va trebui să fie una rigidă, ci se va ţine cont întotdeauna de performanţă, de rezultate şi, mai ales, de feedbackul clienţilor.

Social media ajuta foarte mult în promovarea unui magazin online. În general, oamenii din ziua de astăzi simt nevoia să-şi exprima opiniile, dar să şi creeze legături cu un anumit brand pe care-l apreciază. Faptul că o afacere este prezentă pe aceste platforme de socializare este o dovadă că există, că este deschisă unei relaţii cu clienţii şi disponibilă pentru orice reacţie. Practic, prin Facebook, Google, LinkedIn şi Twitter, o firmă deschide un canal de comunicare, unde lucrurile se întâmplă în timp real.

Cele mai bune aspecte pe care o agenţie de marketing le utilizează pentru promovarea online

Potrivit VeryCreative, paşii care asigură o promovare eficienţa pe reţelele sociale sunt următorii:

  1. Postari relevante, ambalate original: pentru că pare greu la prima vedere pentru un magazin online să gestioneze această cerinţă, este o idee foarte bună să apeleze la o agenţie marketing online. Aceasta se va ocupa de conţinut, dar şi de forma prin care acesta va ajunge cel mai bine la public. Postările vor fi pe limbajul clienţilor, utilizându-se o cale de mijloc (nici prea elevat, dar nici de argou), iar machetele vor fi realizate ţinându-se cont de specificul afacerii şi de stilul propriu, fiind necesară o „voce' optimistă, caldă şi care să exprime ajutorul pentru clienţi.
  2. Utilizarea hastagurilor: pentru că o postare să ajungă la cât mai mulţi oameni, este necesară utilizarea hastagurilor. În cadrul campaniilor demarate de magazinul în cauză, se pot crea hastaguri originale, care să facă trimitere strict la afacere, astfel încât oamenii să înceapă să o identifice şi să o retină uşor când aud întâlnesc anumiţi termeni în viaţa de zi cu zi.
  3. Integrarea cu pagină web: când în discuţie intra subiectul dezvoltare magazin online, în promovare este absolut necesară asocierea contului de socializare cu pagină web. Aceasta presupune că, în special în cazul magazinelor online, să se ofere posibilitatea clienţilor de a se loga prin intermediul conturilor de pe reţelele sociale. De asemenea, integrarea mai oferă şi posibilitatea comentariilor prin intermediul Facebook sau Linkedin, de exemplu.
  4. Reclame plătite: Prin intermediul acestora, audienţa se va lărgi considerabil. Cel mai important aspect al lor este targetarea eficienta. Magazinele online au un public foarte bine delimitat, în funcţie de sex, vârstă, preferinţe, localizare. În realizarea unei campanii de publicitate plătite pe facebook, profesioniştii îndeamnă la alegerea publicului tinta potrivit, astfel încât acestuia să-i fie livrat conţinutul dorit şi să nu fie cheltuiţi banii pe campanii care nu-şi ating scopul.

Sursa poza: www.pexels.com

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Publicitate
substantial.ro
Libertatea
CSID
Descopera.ro
Life.ro
Retete
Baby
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Mai multe din Advertorial