Netflix pierde din popularitate, dar și din angajați. Au concediat 300 de persoane

Disponibilizările au lovit din nou Netflix, streamerul a renunțat joi, 23 iunie, la aproximativ 300 de angajați.

Reducerile de personal se referă la mai multe funcții de afaceri din cadrul companiei, majoritatea locurilor de muncă fiind pierdute în Statele Unite.

Aceste noi disponibilizări au loc la doar câteva săptămâni după ce gigantul de streaming, care are o forță de muncă globală de aproximativ 11.000 de angajați, a făcut o primă rundă de reduceri de dimensiuni similare în luna mai. Atunci, Netflix a concediat 150 de angajați, precum și zeci de contractori și angajați cu jumătate de normă. Streamerul a indicat că vor urma mai multe runde de concedieri în acest an, după acel prim grup, în timp ce compania încearcă să se adapteze la cursul puternic afectat al acțiunilor sale.

„Astăzi, din păcate, am renunțat la aproximativ 300 de angajați. În timp ce continuăm să investim în mod semnificativ în afacere, am făcut aceste ajustări astfel încât costurile noastre să crească în concordanță cu creșterea mai lentă a veniturilor noastre. Suntem foarte recunoscători pentru tot ceea ce au făcut pentru Netflix și lucrăm din greu pentru a-i sprijini în această tranziție dificilă”, a declarat un purtător de cuvânt al Netflix pentru Variety.

Netflix a pierdut aproape 70% din valoarea sa de când a anunțat că a pierdut 200.000 de abonați la sfârșitul primului trimestru și se așteaptă să piardă încă 2 milioane de abonați în al doilea trimestru. Joi, acțiunile Netflix s-au deschis la 180,08 dolari pe acțiune și se tranzacționau la 180,93 dolari imediat după ora 11.00, ora Europei Centrale. În ianuarie, acțiunile Netflix se tranzacționau la 600 de dolari.

În cele mai recente câștiguri, Netflix s-a angajat să reducă costurile pentru a-și menține marjele la 20%. Streamerul plănuiește în continuare să cheltuiască agresiv pe conținut, cu un buget de 17 miliarde de dolari în 2022 pentru emisiuni și filme. Aceasta este aproximativ în linie cu ceea ce a cheltuit în 2021.

După ani de zile în care a câștigat cu ușurință războiul streaming-ului, Netflix a început în sfârșit să fie afectat de atacul unor concurenți noi și reînnoiți, printre care Disney+ de la Disney, Peacock de la Comcast, Paramount+ de la Paramount Global și HBO Max de la Warner Bros.

Cu mai multe platforme noi din care clienții să aleagă și cu titluri spectaculoase și cu buget ridicat care apar pe aceste servicii, Netflix a fost supus unei presiuni sporite pentru a atrage și a păstra abonații, deoarece a pierdut conținut valoros din bibliotecă în favoarea companiilor care își aduc conținutul acasă pentru propriile lor sisteme de streaming.

Foto: Profimedia

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
substantial.ro
Publicitate
CSID
Kudika
Descopera.ro
Unica.ro
Retete
Baby
Life.ro
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din Stiri