Moduri de a te apuca de un antrenament chiar și atunci când pur și simplu nu simți asta

Uneori, găsirea motivației pentru antrenament poate fi la fel de grea, dacă nu mai grea, decât a face antrenamentul în sine. De aceea, să înveți cum să rămâi motivat este o parte esențială a oricărei rutine de fitness, indiferent dacă te-ai antrenat de ani de zile sau dacă începi un nou stil de viață sănătoasă. Din fericire, există o mulțime de modalități sănătoase de a te încuraja să te miști.

Iată câteva sfaturi pentru a găsi acea forță de a ieși din casă pentru cel puți 30 de minute de mișcare pe zi.

Îmbracă-te. De cele mai multe ori împărțirea sarcinilor în pași mici te poate ajuta să construiești impulsul necesar pentru a duce la bun sfârșit lucrurile. Când nu te simți motivat să faci mișcare, dar știi că exercițiile te vor face să te simți mai bine, spune-ți în gând sau cu voce tare: „nu trebuie să faci mișcare. Doar îmbrăcă-te'. De cele mai multe ori, pur și simplu dacă te vei îmbrăca te va ajuta să te simți suficient de motivat să ieși pe ușă și să mergi pe stradă.

Fă exercițiile care te relaxează cu adevărat. Drumețiile, plimbările lungi, plimbările cu bicicleta pot fi câteva dintre antrenamentele care nu necesită mult efort, însă beneficiile sunt pe măsură.

Găsește un prieten care să te însoțească. Pentru extrovertiți sau pentru cei cărora le place să fie în preajma oamenilor, un prieten de antrenament este grozav. Uneori, este mai ușor să renunți la un antrenament decât să dezamăgești un prieten. Mai mult decât atât, după antrenament puteți ieși la o cafea.

Pune-ți căștile în urechi. Ascultă muzica preferată sau diferite podcasturi în timp ce faci mișcare. Un podcast bun poate face chiar și plimbările de o oră treacă foarte repede.

Fă-ți un abonament la sală. Dacă plata pentru un abonament la sală pur și simplu nu este în bugetul tău în acest moment, nu o face, poți să te antrenezi în aer liber sau acasă, gratuit! Dacă este totuși posibil să-l faci, acest lucru ar putea fi o modalitate bună de a te motiva să faci exerciții. Doar nu vrei să arunci cu banii pe fereastră.

Plimbă-te în aer liber. Mișcarea este un medicament, indiferent unde o faci. Dar cercetările arată că petrecerea timpului în natură poate fi deosebit de benefică pentru sănătate și pentru starea de bine. De altfel, poate fi și mai distractiv. Indiferent dacă mergi pe jos, mergi cu bicicleta, cu role sau alergi, știind că antrenamentul tău se va dubla, timpul de calitate cu natura te poate ajuta să te simți mai motivat să-l faci.

Adoptă un câine. Un animal de companie nu este o sarcină ușoară și cu siguranță nu ar trebui să o faci dacă știi că nu ai venitul disponibil, capacitatea emoțională sau timpul necesar pentru a oferi unui câine îngrijirea pe care o merită. Cu toate acestea, un câine îți va oferi o motivație în plus pentru a rămâne activ fizic. Cercetările arată că oamenii cu câini tind să facă mai mult exerciții fizice.

Gândește-te la rutina ta de somn. Cercetările susțin o legătură între exerciții fizice și un somn mai bun. Așa că, dacă nimic altceva nu te motivează să te antrenezi, gândește-te cât de repede vei adormi și cât de mult mai satisfăcătoare va deveni rutina ta de somn, dacă nu sari peste antrenament.

Foto: 123RF

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
substantial.ro
Publicitate
CSID
Descopera.ro
Unica.ro
Retete
Baby
Life.ro
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din Sanatate