Ela Crăciun: 8 sfaturi pentru un trai inteligent

Ela Crăciun este renumită pentru sfaturile pe care le dă în zona această de nutriție, parenting, stil de viață sănătos. Vedeta Antena 3 a transmis de-a lungul timpului zeci și mii de informații din aceste zone, iar toate veștile care vin din partea ei sunt ascultate cu urechile bine țintinte.

Acum, în prag de primăvară și după o perioadă încărcată din punctul de vedere al toxinelor venite înspre organism, Ela Crăciun vine cu o serie de 8 sfaturi pentru un trai inteligent.

1. Fiecare aliment și fiecare grupă alimentară are rolul său în acest puzzle al mâncatului sănătos cu condiția ca acel aliment să fie cât mai natural și cât mai puțin denaturat de la forma sa inițială. Este chiar bine să mâncăm ‘de toate, însă și cantitatea și frecvența cu care consumăm alimentele contează.
2. Alimentele de consumat zilnic sunt în principal legumele proaspete, legumele de sezon, cerealele integrale, fructele proaspete, semințele și nucile crude, uleiurile de bună calitate, lactatele ecologice și, alternativ, alimentele bogate în proteină, precum carnea slabă, peștele, leguminoasele, ouăle.
3. Toate alimentele hrănitoare expiră (în ritmul lor normal), sunt frumos colorate și parfumate, sunt integrale, neambalate și de regulă se găsesc la piață în sezonul lor, în grădină și mai puțin pe rafturile din supermarket.
4. Corpul își găsește singur greutatea optimă și se stabilizează la acel număr de kilograme și atunci este foarte greu să-l mai convingi că pentru el ar fi și mai bine dacă ochiul ar vedea 50 de kilograme pe cântar. Atunci când stilul de viață și dieta sunt sănătoase, când compoziția corporală este în favoarea masei musculare și nu în favoarea grăsimii, nu trebuie decăt să ne schimbăm pesrspectiva din care privim.
5. Un plan pentru o dietă sănătoasă te ajută să slăbești, dar e foarte important să combini nutriția adecvată cu niște exerciții fizice. Chiar și activitățile care nu presupun prea mare efort, precum plimbarea, dacă e făcută zilnic, sunt de ajutor.
6. E în regulă dacă faci tot ce poți pentru a slăbi, dar tot nu obții rezultate vizibile. Asta e o problemă destul de obișnuită. Înainte să renunți, însă, află mai multe despre metabolismul tău. Dacă e unul care funcționează încet, înarmează-te cu răbdare.
7. Dacă ai decis să începi o dietă, gândește-te să contactezi un nutriționist bun care să te supravegheze și să te sfătuiască, pentru a nu cădea în capcana dietelor care îți afectează sănătatea fizică și mentală.

8. Încearcă masajul cu bambus. Este procedura corporală recomandată tuturor persoanelor, indiferent de vârstă. Acest tip de masaj este indicat a fi urmat atât pentru întreținere, cât și pentru ameliorarea diferitelor afecțiuni, precum retenția de apă, senzația de picioare grele, oboseală musculară, anxietatea, insomnie, celulită, laxitatea cutanată etc. Masajul cu bețe de bambus este de asemenea recomandat femeilor gravide, după luna a patra de sarcină și atleților profesioniști. Persoanele în vârstă sau proaspetele mămici pot de asemenea să apeleze la masajul cu bambus, acesta neafectând zonele varicoase și contribuind la îmbunătățirea vizibilă a circulației sangvine și a tonusului pielii.

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Huff
VIVA!
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Vedete