Dieta de toamnă a Ioanei Ginghină. Ce mănâncă vedeta pentru a se menține în formă?

Vezi pozele

Este celebră pentru dieta cu pepene, regim pe care îl ține în fiecare vară, iar acum, Ioana Ginghină a dezvăluit cum arată dieta ei toamna. Iată ce mănâncă vedeta pentru a se menține în formă. 

La 42 de ani, Ioana Ginghină arată mai bine ca niciodată. După divorțul de Alexandru Papadopol, vedeta a început să acorde mai multă atenție felului în care arată, iar acum se poate lăuda cu o siluetă foarte bine proporționată.

Dieta de toamnă a Ioanei Ginghină. Ce mănâncă vedeta pentru a se menține în formă?

Într-o postare pe blogul personal, Ioana Ginghină a dezvăluit ce schimbări apar în dieta ei odată cu venirea toamnei. Dacă în timpul verii pepenele este aliatul ei în lupta împotriva kilogramelor în plus, la început de toamnă, Ioana Ginghină optează pentru fructele și legumele cu un conținut ridicat de vitamina C, iar la toate acestea se adaugă lactatele.

“Flora digestivă este foarte importantă și pentru digestie dar și pentru imunitate, așa că fie că vreți să slăbiți sau să fiți sănătoși, trebuie să aveți o floră bacteriană sănătoasă. Pentru asta consumați chefir și legume crude. Nu evitați fructele, care se consumă între mese, nu la masă sau că o masă de sine stătătoare. Recomand în această perioada cura de struguri. Dacă totuși nu sunteți prieteni cu strugurii sau cu fructele în general, atunci încercați cura cu lactate. Este momentul cel mai bun acum, pentru că găsiți o grămadă de legume în piață, deci vă puteți face salate generoase sau preparate cu legume și carne, delicioase.

Dieta mea de toamnă este extrem de variată. Încerc să mănânc zilnic fructe și legume crude, cât mai diferite. Consum vitamina C naturală, un extract de acerola pe care îl folosesc de mult timp și eu și Ruxandra.Sunt foarte atentă să alternez alimentele la micul dejun. Dacă azi am mancat un ou fiert cu brânză, de exemplu, atunci a doua zi, micul dejun va fi din cereale integrale și semințe cu lapte vegetal, iar a treia zi doar fructe sau un smoothie generos. Cu prânzul și cina fac la fel, pentru a mânca din tot si toate. Da, am și eu poftă de ronțăit, dar atunci am la mine morcovi, țelină apio, mere, migdale, caju, alune, toate crude. Și pe acestea le alternez de la zi la zi, pentru a beneficia de cât mai multe vitamine, atât de necesare corpului, mai ales în această perioadă.”, a scris Ioana Ginghină pe blogul ei.

Deschide galeria foto pentru a vedea mai multe fotografii cu Ioana Ginghină.

Foto: facebook

Citește și:

Drama celebrei Patrizia Paglieri: Încerc să trec peste asta, am un copil de crescut…'

Ricky Martin va deveni din nou tată! Artistul a făcut marele anunț: Suntem însărcinați!'

Cum arată Celine Dion fără machiaj? La 51 de ani, cântăreața a renunțat la produsele cosmetice: Da, am imperfecțiuni'

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Vedete