Cum renunți la fumat. Trucuri care s-au dovedit eficiente pentru Camilla Parker Bowles

cum renunți la fumat

Camilla, ducesă de Cornwall și Rothesay și contesă de Chester, a doua soție a prințului Charles al Regatului Unit, a reușit să renunțe la țigară, deși fuma până și atunci când călărea. Metodele la care a apelat Camilla Parker Bowles s-au dovedit eficiente.

Iată, așadar, cum renunți la fumat folosind trucurile Camillei Parker Bowles.

Primele 4 săptămâni, cele mai grele

Ducesa de Cornwall spune că primele patru săptămâni sunt cele mai grele și că, dacă în timpul ăsta nu te atingi de țigări, te poți considera salvată. Ca să poți reuși să renunți cu adevărat, urmează cele 10 sfaturi ale sale:

  1. Ți-ai promis că te lași. Stabilește o dată exactă! Ai grijă să faci promisiunea asta și în fața prietenilor, familiei, colegilor. Cum de ce? Pentru că, în cazul în care îți încalci cuvântul, să fie cât mai mulți cei care „te fac de doi bani“.
  2. Găsește-ți o preocupare! Recuperează la capitolul lectură, apucă-te de un hobby (ia-ți un acvariu, colecționează pixuri, pictează etc.) sau fă orice altceva crezi că îți poate distrage atenția și umple timpul.
  3. Ascunde tot ce ți-ar putea aminti de fumat, dacă simți că trebuie să faci asta! Cum ar fi brichete, scrumiere.
  4. Bea cât mai multe lichide (apă minerală sau plată, sucuri naturale)! Organismul are nevoie de multă apă pentru a elimina toxinele acumulate.

Cum renunți la fumat cu ajutorul autosugestiei

  1. Fă mult sport! Nu este neapărată nevoie să mergi la sală (deși ar fi indicat pentru că acolo ai un instructor care va concepe un program de exerciții speciale pentru tine), dar poți face mișcare și în alt fel: mergi pe jos mai mult ca până acum, urcă scările, plimbă-te. Acasă fă gimnastică, dansează. Orice, dar mișcă-te!
  2. Schimbă-ți obiceiurile zilnice! Rutina te atrage în vechea cursă. Ocolește locurile de unde îți cumpărai de obicei țigări.
  3. Nu există motive pro-fumat! Nici veștile bune, nici cele rele nu trebuie să te motiveze să fumezi.
  4. Răsfață-te cu banii economisiți de la țigări. Dar, atenție, nu-ți lua dulciuri (nu schimba un rău cu alt rău). Cumpără-ți mai bine cosmetice sau haine, du-te la coafor sau la cinema…  
  5. Ai grijă ce mănânci! Ocolește meniurile prea grase și nu mânca prea mult. Mestecă gumă fără zahăr și mănâncă multe fructe. Nu pleca de acasă fără 2-3 fructe la tine, ca să ai ce ronțăi când îți vine cheful să-ți aprinzi o țigară.
  6. Spune-ți mereu că ești liberă, că nu mai ai nevoie de țigări! Și chiar nu ai. Dependența de tutun este mai mult o chestie psihică decât fizică (nimeni nu tremură, nu are dureri și nu face crize de isterie pentru că s-a lăsat de fumat). Totul, dar totul depinde de voința ta. Pune-o la încercare.

Autor: Adrian Cîlțan

Sursa foto: hepta.ro

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate