3 sfaturi pentru a face alergarea cu căruciorul mai plăcută

A ieși la alergat cu căruciorul și cu bebelușul poate fi o experiență glorioasă și istovitoare. Partea glorioasă: libertatea de a vă strecura un antrenament în rutină și de a ieși din casă. Efortul istovitor: indiferent dacă ieșiți la o alergare obișnuită în jurul cartierului sau în mijlocul unui ciclu de antrenament, alergarea cu un cărucior de copii este dificilă.

Din punct de vedere fizic, implică multă muncă (nu împingeți doar greutatea copilului, ci și greutatea căruciorului și tot ce conține); sunteți forțat să schimbați mecanica alergării; și stați cu ochii pe copilul dvs., în timp ce puneți un picior în fața altuia.

Apoi, există toată planificarea care e necesară pentru două persoane: gustări, sincronizare, alegerea unui traseu care să nu vă îndepărteze prea mult de casă, dar care să permită să atingeți kilometrajul și să vă asigurați că calea sau trotuarele pe care le alegeți pot facilita o călătorie cu căruciorul.

Din fericire, atunci când o faceți corect, alergarea cu un cărucior de jogging vă poate face un atlet mai bun, vă poate oferi câteva respirații de aer proaspăt atât de necesare și vă poate oferi timp să vă bucurați de copilul dumneavoastră.

În acest articol, alergătorii, părinții și antrenorii de la Runners World cântăresc ceea ce a funcționat pentru ei de-a lungul anilor.

Adoptați o mentalitate flexibilă

„Alergătorii adoră planurile de antrenament, mai ales atunci când se antrenează pentru un eveniment de rezistență pe distanțe lungi', spune Dorothy Beal, antrenor și mamă de cursă RRCA- și USATF de nivel 1, care a petrecut nouă ani antrenându-se pentru maratoane împingând un cărucior de jogging. „În multe privințe, este greu pentru unii alergători să se dumirească în legătură cu flexibilitatea, atunci când vine vorba de antrenament, dar flexibilitatea este exact ceea ce trebuie să îmbrățișați, atunci când vine vorba de alergare în timp ce împingeți un cărucior.'

De ce? Încercarea de a respecta un plan strict de antrenament în timp ce împingeți un cărucior nu va face doar să vă înnebuniți, spune ea, ci vă va dezamăgi. O strategie mai bună: când ieșiți, aveți o idee generală despre cât doriți să alergați (să zicem, între 2 și 5 km). Dacă vă simțiți minunat și sunteți capabil să o faceți (sau mai mult!), este un câștig. Dar dacă nu reușiți să alergați mai mult de 2 km, nu vă veți simți prost.

Dacă urmați un plan de antrenament și știți că trebuie să faceți câteva alergări ușoare, o cursă lungă și o zi rapidă, ieșiți afară și vedeți ce simțiți dvs. și copilul dvs. în acea zi. Dacă bebelușul dvs. adoarme, poate veți reuși să alergați mai mult. Dacă sunt treji și alerți, poate este o zi bună pentru viteză sau intervale.

Faceți-vă copilul să se simtă inclus

Când copiii lui Beal erau mici, ea îi întreba dacă doresc să alerge cu ea, în loc să spună că îi va împinge. „I-am făcut să simtă că și ei fac ceva', spune ea. „În timpul alergărilor noastre, ne-am jucat, am vorbit despre viață și despre lume – am folosit acea perioadă cu ei pentru a mă implica într-un mod pe care nu îl făceam în mod normal când stăteam acasă jucându-ne cu jucării”. Deoarece copiii ei s-au simțit incluși și s-au distrat, au dorit adesea să i se alăture la alergări, făcând alergările mai plăcute pentru toată lumea.

Setați-vă noi așteptări

Iată o realitate: „Ritmurile cu care sunteți obișnuiți să alergați vor fi foarte diferite alergând cu un cărucior, mai ales la început, deoarece – la fel ca orice altceva – există o curbă de învățare”, spune Ellen London, maratonist calificat de 13 ori la Boston Marathon, mama și co-căpitan al Heartbreakers, echipa de alergare a Heartbreak Hill Running Company.

Dar, în loc să vă stresați pentru că alergați încet sau să renunțați la ceas, pentru că vă simțiți descurajat, London încurajează mămicile să își poarte ceasurile și să stabilească noi timpi normali de referință pentru cărucior.

Beal este de acord. „Cred că este o prostie să sugerezi că nu poți alerga rapid cu un cărucior. Dacă vrei, poți. Acestea fiind spuse, cred că este bine să vă ajustați așteptările și să fiți fericiți că pur și simplu puteți să ajungeți acolo”.

Traseele bune vă vor ajuta: Trotuarele cu crăpături, denivelări și rădăcini vor face imposibilă alergarea cu căruciorul, așa că cel mai bine este să găsiți petice de drum liniștite, cu trafic redus, trasee de parc sau căi de agrement pavate care vă vor lăsa să vă deplasați fără probleme.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Publicitate
Libertatea
CSID
Descopera.ro
Life.ro
Retete
Baby
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Mai multe din Advertorial