10 cm minus în talie. 5 terapii care te ajută

10 cm minus în talie. 5 terapii care te ajută

Talia de viespe, un deziderat. Minus 10 cm din talie o dorință pentru toate doamnele și domnișoarele care-și doresc să-și etaleze formele perfecte în sezonul cald. Cam ce ar fi de făcut? Cam cum ar trebui să potrivim terapiile ca să ajungem la rezultatele pe care ni le dorim.

Am făcut astăzi o lista de 5 terapii pe care ar trebui să le încerci în lupta cu cm în plus din talie.

1. Nu consuma alimentele care se digeră greu
Consumă cât mai multe fructe, legume și verdețuri. Păstrează porțiile grele – carne roșie – pentru una doua zile din săptămână. Ai grijă să alegi fructele și legumele de sezon, altfel nu prea îți ajuți organismul să se simtă mai bine. În plus, nu uita de odihnă. Este parte importantă din procesul tău de „împrietenire' cu un stil de viață sănătos și cu cei 10 cm minus din talie.

2. Nu mai consuma vreodată alimentele cu efect inflamatoriu
Carnea, lactatele, cerealele, în special cele care conţin gluten (grâu, orz, secară), zahărul, grăsimile hidrogenate (margarina), sarea iodată, prăjelile, îndulcitorii sintetici, aditivi alimentari (coloranţi, conservanţi, stabilizatori), alcoolul, acestea sunt alimentele care vin la pachet cu acest efect inflamatoriu. În plus, pentru a echilibra balanța și a aduce beneficii reale organismului tău, indicația specialiștilor este să consumi produse care au efect anti-inflamator: ghimbirul, turmericul, afinele, scorţişoara, usturoiul, legumele crucifere (broccoli, kale, conopida), cartoful dulce, cireşele, rozmarinul şi busuiocul.

3. Combină inteligent alimentele
O discuție din ce în ce mai închegată, dar care parcă nu este suficient înțeleasă. Cum se combină corect alimentele?

a. Nu combina proteinele și carbohidrații.
b. Fructele se consumă individual. În plus, fructele se împart în 3 categorii: fructe dulci (banane, curmale, smochine, soiuri de struguri dulci, papaya, kaki), fructe sub-acide (mere, cireşe, vişine, afine, piersici, nectarine, mango, pere, prune, soiuri de struguri mai acrişori, dude, zmeură, mure) şi fructe acide (lămâi, limes, portocale, mandarine, clementine, grapefruit, ananas, rodii, kiwi, merişoare, fructul pasiunii).
c. Fructele se pot combina între ele, dar doar fructele din aceeași categorie.

Vezi si cum se mananca kaki

4. Încearcă masajul cu bambus
„Masajul cu bambus este mai profund decât un simplu masaj anticelulitic și de remodelare coporală, și însumează efectele benefice ale masajului de drenaj limfatic pentru detoxifierea organismului și ale masajului de relaxare, revitalizând organismul și redând starea generală de bine. Terapia este nedureroasă, fiind chiar relaxantă și plăcută'
, declară Dan Bujor, specialist masaj cu bambus. O astfel de terapie te ajută atât din punct de vedere estetic, cât și din punct de vedere psihic.

5. Mersul pe jos trebuie să intre în rutina ta de zi cu zi
“Pe măsură ce vei practica mersul pe jos, vei observa că pantalonii încep să fie mai lejeri în talie, chiar dacă pe cântar nu se va vedea o diferență prea mare. Acest lucru se întâmplă pentru că mersul pe jos îmbunătățește răspunsul corpului la insulină, care reduce grăsimea abdominală”, explică specialiștii.

Mersul pe jos zilnic este metoda cu impact minim cea mai eficientă pentru a stimula metabolizarea grăsimilor și a modela în mod pozitiv compoziția corpului. Mersul pe jos mărește metabolismul prin arderea caloriilor suplimentare și prin prevenirea pierderii musculare, lucru important în procesul de îmbătrânire.

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Huff
VIVA!
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Avantaje.ro