Sport
Acceptă provocarea acum!
Reinventează-te!

Exerciții pentru fesieri și picioare cu Anca Bucur



Continuăm seria exercițiilor care te vor ajuta să-ți atingi obiectivele, fie că vrei să slăbești, fie că vrei să fii într-o formă fizică mai bună. Astăzi aflăm de la Anca Bucur, antrenorul nostru de fitness, care sunt cele mai eficiente exerciții pentru fesieri și picioare – zonele problemă pe care multe femei doresc să le tonifieze.

Ce exerciții recomandă Anca Bucur pentru fesieri și picioare

Anca a ales pentru noi cinci exerciții pe care le consideră eficiente:

  • Genuflexiuni cu ridicare pe vârfuri
  • Genuflexiuni cu kick frontal
  • Genuflexiuni cu kick lateral
  • Sumo squats simple
  • Sumo squats cu săritură în înălțime

Toate sunt mișcări simple care folosesc greutatea propriului corp. Nu necesită nici deplasarea la o sală de fitness, nici aparate sau accesorii speciale.

Urmărește clipul de mai sus pentru a vedea cum se execută corect exercițiile. Nu uita că este important să copiezi cât mai exact mișcările Ancăi Bucur pentru a te asigura că faci totul corect.

Sfatul nostru: Programează-ți antrenamentul dimineața, când corpul tău este odihnit și poate să facă față unor exerciții intense.