Vrei sa slabesti? E simplu!

Super-alimentele
Schimbandu-ti modul de hranire, nu vei reusi doar sa slabesti, dar vei fi si mult mai sanatoasa! Alimentele pe care ti le recomandam sunt surse bogate de substante nutritive, vitamine antioxidante (B si C), complexul B pentru sustinerea sistemului nervos, par si piele, seleniu pentru pastrarea tineretii celulare.

Afla care sunt aceste super-alimente si cum sa le introduci in dieta zilnica, pentru toata viata. Peste 20 de ani, te vei bucura ca ai facut-o.

Alimente indicate
Sunt gustoase si hranitoare, profita de ele din plin

  • Carne foarte slaba, peste oceanic, vanat, pasare (fara piele si grasime)
  • Fructe si vegetale, crude, fierte sau foarte putin prajite
  • Fructe si sucuri proaspete, apa plata
  • Lactate degresate (iaurt, branza dulce), in special produsele de capra, mai sanatoase
  • Seminte si boabe: alune, caju, fistic, fasole boabe, mazare, linte (aceasta categorie ar fi bine sa o eviti la inceput, daca vrei sa slabesti. Dar nu pentru mult timp, intrucat sunt benefice organsimului). La fel in cazul cerealelor integrale, precum orezul brun, secara, meiul, ovazul decorticat, graul integral, painea si pastele integrale. Acestea fac parte din grupul super-alimentelor, sunt pline de substante nutritive, o sursa importanta de vitamina B si minerale, dar mai putin recomandate in anumite regimuri de slabire. Incepe dieta fara ele si ai grija sa le reintroduci treptat in masa ta zilnica.

Alimente contraindicate

  • Mezeluri: sunca, carnati, bacon, afumaturi, orice fel de carne sau peste procesate industrial
  • Painea alba si zaharul
  • Grasimile si uleiurile. La salate si legumele prajite se poate adauga putin ulei de masline presat la rece.
  • Bauturile nonalcoolice dulci si acidulate
  • Alcoolul si cafeaua
  • Branzeturile procesate, mar­garinele si iaurtul din comert
  • Produsele procesate si semipreparate, conservantii si aditivii alimentari.
     

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3 4

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta