Vreau un abdomen plat! Repede!

Și noi la fel! Tocmai de aceea am pus pe listă câteva moduri prin care să scapi de surplusul de grăsime.

abdomen plat

Bună dimineața, hidratare!

Paharul cu apă pe care să îl bei la prima oră este principalul lucru la care ar trebui să te gândești când te trezești, sunt de parere nutriționiștii. De cele mai multe ori, ne trezim deshidratate, însa, involuntar, ne îndreptăm atenția direct către mâncare, nicidecum spre sticla cu apă.

Carbohidrați cu măsură

Este important să știi care sunt beneficiile consumului de carbohidrați, atât de blamați în diete. Carbohidrații furnizează organismului energia de care are nevoie, însă nu toți sunt buni. La micul dejun pregătește o porție de cereale integrale și semințe, la prânz optează pentru un meniu în care să incluzi fasole, semințe de quinoa, orez sau pâine din cereale integrale. La cină, înlocuiește cartofii cu o porție generoasă de salată verde.

Adevărul din sucuri

Dacă vrei să slăbești, ar trebui să bei suc de pepene roșu. Acesta conține o substanță specială, un aminoacid numit citrulline, care ajută la reducerea
acumulării de grăsime, așa că, atunci când începe sezonul pepenilor, nu ezita să-i consumi.

Slăbește ca o profesionistă

Oricine a văzut-o pe actrița Halle Berry ieșind din apă în celebra scenă din seria James Bond, Die Another Day, sigur a avut mustrări de conștiință legate de aspectul propriului abdomen. Iată un exercițiu eficient pentru abdomen: pune-ți antebrațele pe podea, coatele în aceeași linie cu umerii, iar picioarele întinse și depărtate. Apoi ridică ușor piciorul drept de circa zece ori, apoi repetă mișcarea cu piciorul stâng.

Timp pentru mestecat

Cât de repede termini de mâncat, de obicei? Dacă răspunsul este de ordinul câtorva minute, e momentul să-ți schimbi obiceiurile alimentare. Când mesteci repede, înghiți și aer, ceea ce duce la balonări. Pentru ca enzimele digestive să funcționeze corect, porționează mâncarea în bucăți mici, apoi
încetinește-ți ritmul și mestecă fiecare înghițitură de zece ori.

Să… hula-hoop!

Dacă nu ai testat până acum celebrele cercuri hula-hoop, acum este momentul să le încerci! Mai ales că acest exercițiu distractiv, odată ce-l exersezi corect, te ajută să-ți subțiezi talia. Iar acest lucru este dovedit: un studiu recent realizat asupra unor femei care au făcut aceste exerciții timp de șase săptamâni a arătat că acestea au scăpat de 3,5 cm din jurul taliei.

Vrei o gustare dulce? Mai gândește-te!

Înainte de a te îndrepta spre dulapul cu dulciuri, gândește-te: chiar îți este poftă sau foame, sau mai degrabă senzația este de sete? Un pahar cu apă ar
putea să-ți liniștească apetitul pentru dulce. Dacă peste 10 minute ai aceeași dorință de a mânca ceva dulce, alege un pumn de nuci sau o porție de
avocado în loc de clasicii (și plini de zahăr) biscuiți.

 

Cătălina Ioancea

Foto: shutterstock

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate