Vedete la PLAFAR, pe Radu Beller

PLAFAR, Mihai Morar, Roxanei Iliescu
Pe strada Radu Beller, la numarul 6
cel de-al 26-lea magazin din lantul PLAFAR iar locul a devenit repede neincapator pentru clientii fideli ai brandului PLAFAR. Si asta pentru ca PLAFAR RETAIL a obisnuit clientela cu un standard foarte ridicat al calitatii produselor (multe dintre ele exclusive) si serviciilor.

Atmosfera a fost incalzita de Mihai Morar, care a surprins numeroasele personalitati prezente (Dr Ovidiu Bojor, Mioara si Oana Roman, Anca Turcasiu, Livia Dila, Dana Savuica, Irina Corduneanu, Oana Ionita „Bebelusha”, Florentina Opris, Thea Heimovitz, Deea Buzdugan, Dana Argesan, Maria Andrei, Mirela Vescan, Cornel Ilie, Irinel Columbeanu, Iuliana Marciuc si Adrian Enache, Corina Danila, Antonia, Massimiliano ) cu poezii si premii din partea PLAFAR dedicate acelora dintre ele preocupate de sanatate, frumusete si nutritie.

Mihai Morar a avut parte, pentru inmanarea premiilor de o asistenta speciala in persoana Roxanei Iliescu si de un moment unic: intalnirea, dupa ani de zile de „razboi rece”, cu Adrian Enache. Inspirati de atmosfera 100% sanatoasa din PLAFAR, cei doi si-au dat mana si au facut pace.

Emotionant a fost si discursul domnului Sorin Mierlea, presedintele Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania. „Am deosebita placere sa anunt deschiderea in acest nou magazin PLAFAR a unui centru de educare si informare a consumatorilor, ca urmare a proiectului O 9 atitudine pe care-l desfasuram impreuna cu PLAFAR. Sunt fericit ca am pornit pe acest drum dar sunt trist ca in acest moment, chiar si cei care vin spre magazinele cu produse naturale nu adopta total un stil de viata sanatos. Observ chiar in aceasta seara cum scrumierele de afara sunt pline de chistocuri si din pacate, majoritatea au urme de ruj pe ele…Dar sunt convins ca, si cu ajutorul nostru, acest lucru se va schimba cat de curand.”

Panglica a fost taiata de Luana Berbec, Administrator PLAFAR Retail, ea insasi o promotoare a unei vieti sanatoase, atat pentru ea cat si pentru bebelusul pe care urmeaza sa-l aduca pe lume in mai putin de doua luni: „An de an, sute de mii de romani aleg naturalul, aleg produse BIO, se hranesc si se ingrijesc sanatos. Datorita unor astfel de clienti PLAFAR a ajuns sa fie nu doar un magazin, ci un stil de viata, o experienta senzoriala, o infuzie de trai sanatos, cu cele mai anvangardiste produse naturale din intreaga lume”.

Dupa taierea ineditei panglici PLAFAR, partenerii nostri de la Al Wady, cel mai bun lant de restaurante libaneze din Bucuresti au oferit invitatilor o cina spectaculoasa, suta la suta naturala, sanatoasa si dietetica.

De altfel, un nou restaurant Al Wady se va deschide in curand pe Calea Dorobanti nr 18, langa British Council.

Cateva detalii despre PLAFAR

In prezent operam 26 de magazine in Bucuresti si in tara, iar in urmatoarea luna se vor deschide alte 4 magazine PLAFAR.
Portofoliul nostru contine categorii diverse de produse:suplimente alimentare bio si naturale, cosmetice bio si naturale, produse de alimentatie organica, ceaiuri, carti, aromoterapie s.a.

Produsele prezente exclusiv in magazinele PLAFAR si extrem de apreciate de vedetele prezente la eveniment sunt:

  • Bema Cosmetici (Cosmetice BIO Italia)
  • Goji Premium (secretul tineretii tibetane)
  • Pranarom (cosmetice BIO)
  • Gold Nutrition (suplimente premium pentru sportivi)
  • Promopharma (Florile lui Bach si suplimente alimentare pentru bunastare- Echinacea, slabit, drenaj)
  • Purasana (suplimente alimentare BIO)
  • Dr. Organic (cosmetice cu ingrediente organice, bioactive)
  • Biocyte (nutricosmetice)
  • Bioking (food BIO)
  • Demain Nature (cosmetice BIO)
  • Only Natural (ceaiuri)
  • Panier des Sens (cosmetice natural Franta)
  • Nature’s (cosmetice Italia cu ingrediente bio active)

Portofoliul nostru este reactualizat permanent cu branduri internationale, exclusive pe piata romaneasca, prezente doar in magazinele detinute de Plafar Retail SRL.
Departamentul comercial este la curent cu cele mai noi informatii si produse din domeniu prin participarea la numeroase targuri internationale.
Produsele sunt prezentate pe categorii si pe afectiuni, folosind tehnicile merchandising-ului modern, astfel incat clientul sa se poata orienta usor in magazin. Personalul
este prezent in sala de vanzare si ofera explicatii detaliate despre avantajele si utilitatea fiecarui produs.

PLAFAR RETAIL editeaza de trei ani Revista Plafar cu scopul de a informa publicul despre stilul de viata natural, despre produsele bio, ecologice, despre o alimentatie sanatoasa.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate