Vara aceasta a fost „Vara Alergino”

Alergino

In perioada iulie-august 2010, Claritine a sustinut Campania de informare, educare si sensibilizare cu privire la alergii. Clovnul Alergino si asistenta Clara si-au inceput periplul prin parcurile si prin zonele intens circulate ale oraselor inca din luna iulie.

Cele doua personaje au poposit in fiecare weekend in Bucuresti, Cluj, Brasov, Timisoara, Constanta si Iasi. Astfel, Alergino a devenit atractia principala a verii, devenind personajul cel mai iubit de copii.

Parintii au primit cu entuziasm activitatea celor doi, considerand ca este un mod inedit pentru micuti de a-si dezvolta abilitatile sociale si ludice. In plus, cei mici au avut ocazia sa devina membri ai Clubului Alergino, iar adultii sa afle mai multe detalii despre alergii si despre factorii alergeni.

Campania Alergino a fost initiata in scopul prevenirii aparitiei reactiilor alergice. Conform unor studii ARIA din anul 2008, 1 din 4 dintre europeni sufera de alergie.

Claritine, cel mai bine vandut antialergic in anul 2009, si-a dovedit eficienta in tratarea alergiilor, cu precadere in cazul rinitei alergice, a conjunctivitei alergice, a urticariei si a altor dermatoze alergice.

Claritine este cel mai cunoscut produs al companiei MSD, unul dintre liderii mondiali in domeniul ingrijirii medicale. MSD desfasoara ample cercetari in domeniul sanatatii umane si animale si ofera o gama larga de produse farmaceutice pentru o serie de afectiuni: boli cardiovasculare, diabet, boli infectioase, afectiuni dermatologice, osoase, respiratorii, oftalmologice.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Stiri