Unde greşim, de nu slăbim?

Nu ai suficientă energie

Tu te feliciţi că nu ai mâncat de la ora 18 şi porneşti dimineaţa la 6 în tura ta zilnică de alergare prin parc, fără să fi servit micul dejun.

Dar dacă îţi pui inima la muncă suplimentară de la prima oră, ai nevoie întâi de o gustare. Ideal ar fi să furnizezi corpului carbohidraţi – biscuiţi de ovăz, cereale sau chiar şi un covrig din făină intergrală – care să poată fi transformaţi în energie în 15-30 de minute.

Ia, deci, această gustare cu cel puţin 15 minute înainte să-ţi pui pantofii de alergare şi vei vedea că vei alerga mai cu spor, iar kilogramele se vor topi.

Faci pauze prea mari între exerciţii

Cele mai multe dintre noi facem o serie de exerciţii, după care luăm o pauză.

De obicei, pauza aceasta prima şi următoatele serii de exericţii este prea mare, spun experţii în fitness, iar pentru ca exerciţiul să dea roade cu adevărat muşchii trebuie să fie uşor obosiţi.

Obţinem rezultate mai bune dacă facem 3 serii de exerciţii între care avem 15 secunde de pauză, decât dacă facem 10, între care avem un minut de pauză – ne învaţă specialiştii.

Citeşte tot articolul aici

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta