TLC, televiziune pentru publicul feminin din Romania

Ada Rosetti, Ada Roseti, Channel Director, Discovery Networks

Ada Rosetti, Ada Roseti, Channel Director, Discovery Networks

 

Evenimentul a avut trei invitati speciali, care au putut fi urmariti prin intermediul unor ecrane de televiziune, in timp ce-si desfasurau activitatea in „birourile” lor.

  • Anthony Rafaelli, chef la restaurantul Bonne Bouche din Capitala, ne-a aratat cum se prepara cateva dintre cele mai sofisticate feluri de mancare.
  • Genoveva Galan, politista si antrenoare de ju jitsu a prezentat tehnici de auto-aparare in direct.
  • Nick Barna, make-up artist pentru Maybelline New York le-a oferit doamnelor sfaturi cu privire la machiaj.

Astfel, publicul a putut intra in spatele ecranului, facand schimb de replici cu cele trei personaje.

Cei care au intretinut atmosfera au fost Maria Radu im preuna cu formatia sa, care i-a incantat pe invitati cu melodii celebre, un tanar magician si un maestru cofetar care a pregatit toata seara torturi din marzipan in cele mai traznite forme.

Parteneri ai evenimentului au fost Campari, KIT KAT Senses si Maybelline NY, care au delectat invitatii cu bauturi spectaculoase, ciocolata delicioasa si sfaturi de make-up profesionale.

Noua televiziune TLC, poate fi urmarita de ieri, 20 ianuarie, de abonatii UPC si AKTA, urmand ca distributia sa fie extinsa. Programele abordeaza subiecte de interes pentru publicul feminin – de la familie si cariera pana la moda si sanatate – intr-o maniera noua, originala, din care telespectatoarele sa ramana intotdeauna cu ceva, fie ca este o idee, un sfat sau pur si simplu inspiratie pentru viata de zi cu zi. Grila de programe este realizata de echipa Discovery Romania, pe baza preferintelor si obiceiurilor de vizionare ale femeilor de aici.

“TLC are toate ingredientele necesare pentru a deveni unul dintre posturile preferate ale femeilor din Romania. TLC este diferit prin simplul fapt ca nu-si propune sa dea lectii, sa-si priveasca audienta de sus si sa seteze niste standarde la care femeile obisnuite nu pot ajunge. Din contra, TLC isi trateaza spectatoarele de la egal la egal si isi popune sa devina echivalentul celei mai bune prietene,” a declarat Ada Roseti, Channel Director, Discovery Networks.

Oferta de programe a TLC include mai multe serii binecunoscute, extrem de apreciate in intreaga lume, care prezinta publicului personaje reale in diverse situatii de viata, cum ar fi:
-Politistele din Broward County – Povestea unor politiste adevarate si a realitatilor dure cu care se confrunta in lupta lor de zi cu zi pentru apararea legii.
-Ghid pentru parinti – Situatii extreme – Sfaturi pentru cresterea copiilor, oferite de cea mai celebra bona din lume, prezentand diversele cazuri pe care este chemata sa le rezolve.
-PR si moda la New York – Povestea lui Kelly Cutrone, una dintre cele mai puternice femei de afaceri din New York si proprietara unei agentii de PR din industria modei.
Mai mult, grila de programe TLC include noi sezoane ale unora dintre cele mai populare seriale de pe Discovery Travel & Living, cum ar fi Regele cofetarilor, Politia vestimentara, Kate + 8 sau Rochia perfecta.

Despre TLC
In prezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite. Este prezent in peste 99 de milioane de locuinte in SUA, pozitionandu-se printre primele 10 preferinte in randul principalelor grupuri demografice de femei (femei cu varsta cuprinsa intre 25 si 54 de ani, intre 18 si 49 de ani si intre 18 si 34 de ani).

TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde si Discovery Channel, disponibil in peste 180 de piete, si Animal Planet, disponibil in peste 170 de piete.

In Romania, Discovery Networks distribuie in prezent sapte posturi TV: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase si ID Investigation Discovery. TLC va fi inclus in oferta Discovery in anul 2011.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Stiri