Slăbești de la prima oră, dacă mănânci asta la micul dejun

Cum micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, nu trebuie să-l sari niciodată. Însă, dacă vrei să mai și dai jos câteva kilograme în plus, trebuie să mănânci anumite alimente, care ard calorii întreaga zi. De exemplu:

mic-dejun

Fulgi de ovăz

Fulgii de ovăz sunt sățioși, nu conțin gluten și îi poți combina și cu fructe dis-de-dimineață. Îi poți cumpăra de la plafar simpli sau cu fructe confiate. Dacă îi cumperi simpli, mai poți adăuga și banane, căpșune sau fructe de pădure, în iaurt simplu, neîndulcit.

Proteine la micul dejun

Cu proteine îți poți satisface rapid pofta de mâncare, iar senzația de sațietate rămâne mai multă vreme. Chiar și așa, evită produsele procesate. De exemplu, dacă mai ai fripturi de o zi sau două la frigider, poți tăia câteva bucățele de carne și le poți adăuga la omletă.

Mai multe calorii

Fiind vorba de micul dejun, poți consuma mai multe calorii decât la restul meselor, deoarece ești activă toată ziua și acestea se vor arde până la final. Există studii care au demonstrat că persoanele care au un mic dejun copios pot slăbi mai ușor și mai repede – însă condiția este ca la celelalte mese să mănânce mai puțin și cu mai puține calorii.

Grăsimi sănătoase

Dacă nu îi oferi organismului tău carbohidrați, atunci acesta va arde grăsimile pe tot parcursul zilei, iar aceasta este soluția pierderii în greutate fără efort. Așadar, consumă de dimineață grăsimi sănătoase (mononesaturate) precum: avocado, ulei de măsline, migdale, nuci sau alune (crude sau coapte, nu prăjite) etc.

Un pic de mișcare

Este de ajuns să te trezești cu 15 minute mai devreme decât în mod obișnuit ca să începi ziua bine. Cum te ridici din pat poți face câteva mișcări ușoare, începând cu capul, gâtul și până la picioare. Pe lângă faptul că îți grăbești metabolismul, te vei simți mai energică pe tot parcursul zilei.

Foto mic-dejun Shutterstock

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta