Slabeste 6 kilograme in 6 saptamani

Daca hainele au inceput sa te stranga si nu ai reusit inca sa gasesti o formula de slabit potrivita stilului tau grabit de viata, dieteticienii au gasit solutia: un regim simplu, usor de urmat, impreuna cu un plan eficient de exercitii fizice.

Ce iti promite

  • Scapi de cel putin sase kilograme.
  • Talia ti se micsoreaza cu un numar.
  • Esti mai plina de energie.
  • Arati si te simti mai bine.

Cu ce pret

Reguli usor de urmat

  • Retete usoare si rapide
  • Nu te infometezi.
  • Exercitii fizice simple
  • Miscari usoare de tonifiere

Nu te infometa si nu-ti complica viata – daca urmezi planul nostru, totul se simplifica. Vei aprecia varietatea gusturilor si meniurile sanatoase.

Cum functioneaza
Carbohidratii sunt principala noastra sursa de energie, dar nu toti sunt la fel de buni. Cei "rai" (din prajituri, biscuiti – dulciuri) cresc nivelul zaharului din sange si, implicit, secretia de insulina – un hormon care depoziteaza grasimea.

Majoritatea consumam zilnic in jur de 400 g de hidrati de carbon, in timp ce cunoscuta dieta "fara hidrocarbonati" recomanda doar 20 g. Desi te ajuta sa slabesti rapid, aceasta dieta iti poate da o senzatie de oboseala si foame permanenta, precum si o ingrasare rapida la sfarsitul ei.
Planul nostru se bazeaza pe renuntarea doar la carbohidratii "rai", mentinandu-i pe cei "buni". Ratia zilnica se pastreaza sub 200 g – te simti satula si plina de forta, in timp ce scapi de kilograme vazand cu ochii!

Ti-e foame?
Invata sa faci diferenta intre pofta si foame. Analizeaza-ti senzatia de foame dandu-i o nota intre unu si zece: unu inseamna ca nu prea ti-e foame, zece – ca mori de foame. Daca nu inregistrezi cel putin sapte, inseamna ca e vorba de un apetit crescut sau de sete si nu de nevoia de hrana.
 
De ce oamenii grasi mananca mai mult?
Cu cat esti mai corpolenta, cu atat arzi mai multe calorii. O femeie de 100 de kg are nevoie de 2.500 de calorii pe zi pentru a-si mentine greutatea, iar o reducere la 1.500 cal/zi inseamna un deficit de 7.000 calorii pe saptamana, adica aproape un kilogram de grasime! Daca ai 76 kg si consumi in jur de 2.200 calorii pe zi, scaderea la 1.200 calorii zilnic reprezinta o redu-cere calorica similara si, respectiv, aceeasi pierdere in greutate.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3 4 5

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta