Silueta pe care ti-o doresti in doar doua saptamani!

Esti convinsa ca, daca ai slabi trei-patru kilograme, ai arata ca un manechin? Dieta noastra iti ofera solutia. Sa slabesti nu e mare lucru. Trebuie doar sa mananci mai putin si sa arzi mai multe calorii.

Usor de zis, greu de facut! Totusi, urmand riguros o dieta sanatoasa, saraca in grasimi si cu minim 1.200 calorii pe zi vei slabi cel putin 3,5 kg intr-o luna.

Asociaza dieta (menita sa previna caderile de energie) cu exercitiile fizice, gimnastica aerobica sau mersul pe jos si vei constata ca rezultatele vor fi mai mult decat multumitoare.

RESPECTA CU STRICTETE 5 PRINCIPII DE BAZA

  1. Cantareste-te o data pe saptamana, in aceeasi zi a saptamanii si la aceeasi ora. (Nu dispera daca, dupa doua zile de eforturi, acul cantarului nu e tocmai incurajator.)
  2. Observa-ti slabiciunile. Daca iti place sa mananci floricele sau sa rontai biscuiti in timp ce te uiti la serialul tau preferat, mai bine renunta la acest obicei.
  3. Saptamanal, ofera-ti o mica recompensa. Asta, ca semn de autopretuire pentru ca nu te-ai abatut de la program.
  4. Recupereaza ce ai pierdut! Daca intr-una din zile nu ai respectat dieta, reia neaparat programul a doua zi si, pentru a combate efectul neconsecventei de moment, fa o plimbare pe jos mai lunga ca de obicei.
  5. Concentreaza-te asupra dietei tale. Repeta-ti tot timpul ca o alimentatie sanatoasa nu inseamna ceea ce nu ai voie sa mananci, ci ceea ce trebuie sa mananci. Mai ales, retine ca nu ai restrictii la fructe si la legume proaspete.

ZILNIC, POTI CONSUMA

  • Pana la 275 ml lapte degresat, pentru cereale sau cafea/ceai.
  • Oricat de multa salata verde sau legume verzi (salata dreasa doar cu suc de lamaie si asezonata cu verdeata si condimente).
  • Cel putin 1 litru de apa minerala.
  • Orice cantitate de ceai de plante sau de fructe (inlocuieste cafeaua si bauturile indulcite artificial!).
  • Cel mult 2 cesti de ceai negru sau cafea.
  • O gustare, atunci cand simti un gol de foame in stomac.
  • Daca meniul dintr-o anumita zi nu te prea incanta, inlocuieste-l cu cel dintr-o alta zi.
  • Inainte de a incepe cura de slabire, cere sfatul medicului tau de familie.

Dieta de 14 zile

Acest program detaliat – pe care il poti lipi pe usa frigiderului, sa zicem! – include meniul pentru fiecare masa. La sfarsitul celor doua saptamani, repeta dieta timp de alte doua saptamani.

SAPTAMANA 1
 
Mic dejun
Pranz
Cina
Gustare
Ziua 1
un iaurt natural (125 ml) 200 ml supa de fasole
1 felie de paine integrala

100g peste slab (salau, stiuca, pastrav, cod) fript cu unt cat o nuca si verdeata; o salata de rosii si fasole fiarta;
salata verde cu 1 lingura de piure de rosii si suc de lamaie.
o banana mica, zdrobita si amesteca-ta cu iaurtul
2 caise sau 2 curmale deshidratate, taiate
6 caise deshidratate
Sfat:
Cantareste-te dis-de-dimineata.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta