Și tu ai nevoie de mai multă energie?

Dacă lipsa de energie este problema principală cu care te confrunți în ultima vreme, include în planul tău alimentar câteva ingrediente-cheie, care te vor remonta.
Alimente mai multa energie

Dacă observi că simptomele oboselii nu dispar, este indicat să mergi la un control. Până la control însă include în alimentație câteva alimente cunoscute pentru menținerea energiei la un nivel ridicat. De regulă, căderile bruște de energie sunt cauzate de lipsa complexului de B-uri, care influențează funcționarea deficitară a glandei suprarenale și care duce astfel la scăderea nivelului de energie.

Pătrunjelul

Îl folosim pentru a da un gust proaspăt mâncărurilor, însă calitățile sale nu se opresc aici, având în vedere că pătrunjelul este o combinație imbatabilă de substanțe nutritive. Ne interesează în mod special faptul că pătrunjelul conține cantități mari de vitamina B12 și mai multă vitamina C decât citricele.

Citește și Cum scapi de retenția de apă cu pătrunjel

Semințele de floarea-soarelui

Neprăjite, bineînțeles! În semințele de floarea-soarelui se găsesc magneziu, fier, cupru, complexul de vitamine B, acizi grași esențiali, zic și fier, fiind o sursă foarte bună de proteine. Alege pentru gustările dintre mese o combinație de semințe și fructe confiate, care te vor reenergiza rapid.

Piersicile

De sezon, piersicile sunt unele dintre cele mai energizante fructe. Au un conținut ridicat de apă  și ajută la reglarea funcționării intestinelor, precum și la îmbunătățirea compoziției sângelui. De asemenea, contribuie la eliminarea toxinelor din organism, fiind eficiente și în curele de slăbire.

Citește și Detoxifiere de weekend

Legumele verzi

Mai exact, broccoli, sparanghel și spanac. Conțin complexul de vitamine B, magneziu și fier. Broccoli conține, de asemenea, coenzima Q10, o substanță nutritivă importantă pentru producerea de energie la nivel celular.

Cerealele

Spre deosebire de dulciuri, care îți asigură o energie imediată, urmată de o cădere la fel de bruscă, cerealele eliberează zahărul din organism într-un ritm mult mai lent, astfel că te poți bucura de un nivel constant de energie pe parcursul întregii zile. Este o sursă importantă de B-uri, necesare pentru buna funcționare a splinei.

Cătălina Chiricheș
Foto: www.shutterstock.com

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate