Saptamana voluntariatului – un eveniment Kraft Foods

Kraft Foods, voluntariat

Angajatii Kraft Foods Romania s-au implicat si ei in actiuni de voluntariat dornici sa le faca ziua mai frumoasa celor mai putin norocosi. Un numar de 88 de angajati Kraft Foods Romania au participat timp de 3 zile la actiuni de voluntariat in Bucuresti, Brasov si Onesti. In total, 287 de ore de voluntariat au fost dedicate celor 200 de copii de la centrele de plasamant Voluntari, Sacele si Tarlungeni, dar si de la orfelinatul din Onesti. Cu o participare de peste 14.000 de angajati, saptamana 4-9 octombrie reprezinta cel mai mare eveniment de voluntariat din istoria Kraft Foods.

„Desi initial, numarul colegilor ce si-au anuntat participarea a fost mai mic, spiritul de voluntariat s-a extins la peste 35% din numarul total de angajati. Suntem bucurosi ca am reusit sa intindem o mana de ajutor si sa aducem un zambet pe fata celor 200 de copii din centrele vizitate“, a declarat Doina Cavache, Corporate Affairs Manager, Kraft Foods Romania.

Copiii de la centrul de plasament Voluntari s-au bucurat de cadourile primite si de faptul ca timp de cateva ore au fost in centrul atentiei si s-au simtit iubiti. Aceleasi reactii au avut si copiii de la centrele din Sacele si Tarlungeni care i-au intampinat pe angajatii Kraft Foods Romania cu bratele deschise.

Insa marea provocare au avut-o colegii din echipa de vanzari, care si-au dorit sa ofere un zambet si putina afectiune copiilor cu dizabilitati de la Orfelinatul din Onesti, judetul Bacau.

Kraft Foods, voluntariat

Delicious Difference Week 2010 continua succesul initativei de voluntariat lansata anul trecut, cand peste 12.000 de angajati s-au implicat, in mod voluntar, in diferite evenimente organizate in 33 de tari. Proiectele au oferit sprijin pentru peste o jumatate de milion de oameni din intreaga lume.

Luna trecuta, Kraft Foods si-a lansat noua pagina corporativa pe Facebook, astfel ca oameni de pe intregul mapamond au putut sprijini Delicious Difference Week cu un simplu clic de mouse. Pentru fiecare „like” al paginii corporative Kraft Foods de pe Facebook, Kraft Foods doneaza 10 portii de hrana in cadrul Programului Mondial pentru Hrana al ONU (United Nations World Food Programme – UNWFP).

In plus, vizitatorii paginii Kraft Foods de pe Facebook au fost invitati sa incarce fotografii cu oameni in actiune care vor fi utilizate pentru un montaj foto digital. Pentru fiecare fotografie postata, Kraft Foods doneaza 20 de portii de hrana catre Programul Mondial pentru Hrana al ONU, ajungand pana la 500.000 de portii.

Fiind a doua cea mai mare companie de produse alimentare din lume, Kraft Foods ia atitudine in combaterea foametei si promovarea unui stil de viata sanatos. In ultimii 25 de ani, Kraft Foods si Fundatia Kraft Foods au donat aproape un miliard de dolari in numerar si hrana pentru organizatii responsabile de distribuirea ajutoarelor de hrana. Prin sprijinul partenerilor sai, Salvati Copiii, Feeding America si CARE, compania si Fundatia sprijina programe in 46 de tari de pe aproape toate continentele.

In ultimii 10 ani, Kraft Foods a furnizat peste un miliard de portii de hrana si ajutoare umanitare in valoare de peste 12 milioane de dolari.

Kraft Foods Romania

Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piata MEMRB, Kraft Foods detine pozitia numarul 1 pe piata de cafea si ciocolata in Romania si o pozitie importanta pe piata de biscuiti.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Stiri