Sănătate într-un singur minut

Ziua nu are suficiente ore? Sa nu fii surprinsa când vei constata cât de multe poți face pentru sanatatea ta în doar un minut.

sanatate-minut

Sănătate din rozmarin

Ți-ai pierdut cheile? Ești prea obosita pentru a te mai putea concentra? Ține o sticluța cu ulei esențial de rozmarin sub una dintre nari și apasa cu degetul pe cealalta. Trage aer adânc, repeta procedeul si cu cealalta nara, și vei simți cum lucrurile încep sa se limpezeasca. Uleiul esențial de rozmarin ajuta și la stimularea memoriei.

Punctul anti-stres

„Se spune ca, atunci când ești stresata, se produce, de fapt, un blocaj în sistemul tau energetic“, explica Sophia Davis, life coach. Pentru a-l elimina, încearca sa lovești ușor cu doua-trei degete chiar pe zona moale de sub degetul mic. Concentreaza-te asupra a ceea ce te streseaza, pe masura ce lovești – este destul de simplu, rapid și eficient.

Sănătate cu picioare în mișcare

Când stai așezata o perioada lunga de timp, circulația sanguina este încetinita, ceea ce duce la acumularea fluidelor în picioare. Exista un exercițiu de doar un minut, pe care-l poți practica o data la o ora, care stimuleaza circulația și reduce riscul umflaturilor. Stai în picioare si ridica-te pe vârfurile degetelor – aceasta mișcare funcționeaza ca o pompa care împinge sângele spre coapse și bazin. Apoi apleaca-te în poziția ghemuit de trei ori pentru a activa mușchii din zona coapsei – daca este prea greu, atunci fa câțiva pași pe loc, ridicându-ți genunchii cam la același nivel cu bazinul.

Sari până la 60

Ține la îndemâna o coarda și sari timp de un minut, de câteva ori pe zi. Vei arde câte 11 calorii. În plus, s-a ajuns la concluzia ca exercițiile scurte și intense sunt mai bune pentru inima decât cele de lunga durata și extenuante.

Întinde-te mai des

Stai mult în fața calculatorului? Întinde-ți brațele deasupra capului la fiecare 30 de minute pentru a atenua durerile de gât și spate. Stai drept pe scaun, întoarce capul la stânga, apoi la dreapta, uita-te în jos, apoi întinde-ți brațele în sus. Inspira, și pe masura ce expiri, întoarce-te spre dreapta, prinde spatarul scaunului cu mâna dreapta și brațul scaunului cu stânga, încercând sa privești în spatele tau. Repeta și pe partea stânga. Aceste mișcari relaxeaza spatele și gâtul, întinzând mușchii ce susțin coloana.

Curățare naturală pentru sănătatea bucală

Încheie prânzul „spalându-ți“ dinții printr-o metoda naturala. Manânca mar, morcov sau țelina, alimente cunoscute pentru proprietățile lor de a curața dinții: marginile dure acționeaza ca o perie ce îndeparteaza bacteriile dentare.

Suflă și te vei calma

Daca ți se întâmpla sa treci printr-un atac de nervi care se încheie cu batai rapide ale inimii, încearca sa sufli în degetul mare ca și cum ar fi o trompeta. În acest fel, vei controla nervii care ajuta la echilibrarea batailor inimii.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate