Sanatate intr-un pahar cu storcatoarele de fructe de la Philips

Uneori poate fi dificil sa obtii aportul nutritiv recomandat zilnic din fructe si legume, fie din cauza timpului, fie din cauza ca gustul acestora nu este pe placul tuturor. Exista o metoda mai usoara si mai delicioasa prin care sa te asiguri ca tu si cei dragi va bucurati de calitatile fructelor si legumelor: sucuri proaspete chiar la tine acasa!

Philips iti prezinta cateva storcatoare de fructe ideale care iti vor usura munca si te vor ajuta sa obtii aportul de vitamine si minerale necesar pentru sanatatea ta.

Fructele si legumele sunt o sursa importanta de vitamine antioxidante A, C, E si carotenoizi, care absorb excesul de radicali liberi (factori importanti in formarea ridurilor, in procesul de imbatranire si in anumite boli legate de varsta). Mai mult, fructele si legumele contin enzime active care ajuta la digestia rapida a sucului si la transformarea lui in energie. Impreuna, toate aceste elemente fac din sucul proaspat o metoda usoara prin care te poti mentine in forma si prin care iti poti mentine sanatatea, dar si aspectul fizic tanar.
Sucul facut din fructe si legume proaspete pastreaza toate vitaminele, mineralele si enzimele. Continutul ridicat de apa ajuta ca nutrientii sa fie mai usor aborbiti in organism, in comparatie cu mancarurile solide, iar apa te ajuta sa iti mentii hidratarea.

Este foarte important ca sucul sa fie proaspat. Daca nu este consumat la putin timp dupa ce este facut, nivelurile anumitor vitamine valoroase incep sa scada si enzimele, care sunt inca active in timpul procesului de presare, se deterioreaza rapid. Atunci cand ai un storcator de fructe acasa, poti pregati un suc de fiecare data cand iti doresti si il poti bea inainte de a-si pierde calitatile.

Sanatate intr-un pahar cu storcatoarele de fructe de la PhilipsUn alt beneficiu este acela ca poti fi intotdeauna sigur ca sucul facut de tine nu contine aditivi si conservanti si nici nu mai trebuie sa iti faci griji legate de zaharurile adaugate in anumite sucuri, care in final ajung sa contina foarte multe calorii.

Sa pregatesti un suc proaspat este usor, dar doar daca ai storcatorul potrivit: unul care nu doar sa extraga usor sucul din produsele pe care le alegi, dar care sa fie usor de folosit si usor de curatat. Philips iti prezinta cateva storcatoare de fructe ideale, modelele HR1861, HR1858 (alb si negru).

Cu un motor puternic si filtru cu micro-sita, aceste storcatoare extrag cu pana la 70% mai mult suc decat alte storcatoare. Au un tub de alimentare mare XL, astfel ca nu mai trebuie sa feliezi sau sa tai in prealabil fructele si legumele.

Cand trebuie sa alegi produsele pe care vrei sa le pui in storcator, nu exista reguli – poti pune aproape orice fruct sau leguma. O combinatie de 3 pana la 5 alimente proaspete este ideala.

Storcatoarele Philips au doua setari de viteza: una pentru produsele mai dure, merele sau morcovii, si una pentru produsele moi, cum sunt rosiile si kiwi. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa alegi produse coapte.

De asemenea, ar trebui sa stii ca anumite fructe si legume contin mai mult suc decat altele, asa ca incearca sa combini produsele mai dure si mai dense cu cele moi care contin mai mult suc, cum ar fi portocalele sau piersicile.
Intotdeauna spala bine fructele si legumele si indeparteaza partile deteriorate si samburii. Apoi, tot ce trebuie sa faci este sa le introduci in tubul de alimentare si imediat vei vedea cum curge sucul proaspat. Daca doresti sa adaugi mai multe fibre, scoate pulpa din recipientul detasabil si adauga-o inapoi in suc, amestecand bine.

Poti adauga chiar si mirodenii si ierburi pentru a putea amplifica aroma sucului. Nu doar ca au un gust fantastic, dar iti aduc si alte beneficii.

Mai jos iti prezentam doua retete simple si delicioase.

Reteta 1: O bautura energizanta cu multe vitamine dintr-un ananas, doua mere si ghimbir. Este perfecta pentru micul dejun pentru ca iti da foarte multa energie. Ghimbirul protejeaza sistemul cardiovascular si impreuna cu ananasul sunt foarte bune pentru digestie. Ananasul si merele, pe langa faptul ca sunt bune pentru digestie, sunt surse importante de vitamina C, potasiu si pectina.

Reteta 2: Convinge copii sa manance legumele fara sa se prinda. Ai nevoie de un buchetel mic de broccoli, un morcov mare, un castravete si un mar cu coaja. Sucul contine mai multi nutrienti esentiali cum ar fi vitamina A, vitamina C, calciu, fier, potasiu, magneziu, sodium, fosfor, siliciu si mangan. Merele cu coaja sunt o sursa de pectina, un tip de fibra. Cine ar fi stiut ca legumele pot sa aiba un gust atat de bun?

Preturi:
Storcator Philips HR1861 – 548 lei
Storcator Philips HR1858 (alb si negru) – 401 lei
 

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Familie- casa