Rezista tentatiilor culinare de tot felul

Citeste si pune in practica urmatoarele sfaturi si vei constata ca poti manca pe saturate fara sa acumulezi kilograme nedorite.

Este precursoarea tuturor dietelor, gandita pentru a arde rezervele de grasime si a regla aportul zilnic de calorii in functie de consumul de energie. Un adult are nevoie de 2.500 pana la 3.000 de calorii pe zi. Sub aceasta valoare, greutatea organismului scade.

  • La un "party", fa "miscare". Evita sa ramai tot timpul langa masa cu platouri sau langa farfuriile cu gustari. Un dans intre doua "reprize" de gustari poate face minuni.
  • Mananca ceva înainte de a pleca de acasa, pentru a "taia" apetitul. O gustare frugala sau o masa usoara, cum ar fi o supa si o chifla sau un corn, te vor împiedica sa devorezi 1.000 de calorii în primele 15 minute. Si nu uita ca alcoolul deschide pofta de mancare.
  • Dilueaza alcoolul cu sucuri de fructe sau cu apa minerala, sau alterneaza bauturile alcoolice cu cele racoritoare.
  • Senzatia de foame poate fi tinuta sub control, consumand din abundenta salata si paine fara unt. Bauturile racoritoare din sucuri naturale (fara zahar), servite cu gheata, diminueaza, de asemenea, pofta de mancare.
  • Opteaza pentru preparate cu continut redus de calorii si alcatuieste-ti un platou cu legume, cum ar fi telina, castraveti, morcovi. Mananca încet, mesteca bine si "refa-ti proviziile" doar atunci cand iti este foame.

Alege varianta "usoara"

Alimente "capcana" calorii Alternative dietetice calorii
Un pumn de alune / nuci 200 Un pumn de sticsuri 118
Un pumn de chips 70 Aceeasi cantitate de legume proaspete 20
Amestec de fructe uscate si alune 120 Covrigei, biscuiti sarati 70
O placinta dobrogeana 400 Un cub de branza topita si o feliuta de paine 240
Garnitura de maioneza (1 lingura) 90 Sos cu iaurt (tzatziki) 45
Pateuri umplute cu carne, peste, ciuperci 50 Sarmalute în foi de vita 30
1 crenvurst în aluat 50 1 crenvurst simplu 30
1 pulpa de pui pane 250 5 felii de friptura rece de curcan 100
1 sandvis cu crema de branza/maioneza 100 1 sandvis fara maioneza 70
1 portie placinta cu carne tocata 230 Un bol cu salata de fructe cu1 lingurita de frisca 100
1 felie de tort/prajitura 250 Bezea/crema de zahar ars 100
1 bomboana de ciocolata 35 1 rulou cu crema 10

 

Bauturi Kcal.
Alcool si suc de fructe (1 pahar) 80
Alcool si gheata/suc de fructe farazahar (1 pahar) 50
Lichior-crema (50ml) 155
Alt lichior (25ml) sau visinata (50ml) 70
Apa tonica, limonada (180ml) 40
Bautura racoritoare dietetica/sifon 0
Bere (300ml) 100
Bere fara alcool (300ml) 50
1 pahar de vin (vinul sec are mai putine calorii) 100-130
1 pahar sprit sau vin slab alcoolizat 50
Cockteil-crema 430
Cockteil pe baza de suc de fructe sau legume, cum ar fi "Bloody Mary" 100-150
Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta