Pregateste-ti corpul pentru plaja

Oricat ne-am dori, putine dintre noi au o silueta de manechin. Dar micile defecte pot fi ascunse in mod eficient daca ne folosim toate atu-urile si ne ingrijim inteligent corpul.

Cele mai frecvente trei tipuri de silueta in care ne "incadram" sunt: tipul A, cu trunchi ingust, solduri late si coapse puternice; tipul O, adica o silueta plinuta predominant in regiunea taliei, soldurilor si coapselor; tipul Y, cu trunchiul mai dezvoltat la nivelul umerilor si bustului, solduri inguste si picioare subtiri. Priveste-te in oglinda, "masoara-te" cu sinceritate si incadreaza-te intr-una din grupe. Apoi urmeaza programul de fitness care corespunde tipului tau de silueta.

"Pernute" nedorite – cum dispar?
Indiferent unde se afla zona "pufoasa", regula de baza este urmatoarea:
Prin antrenamente speciale si tintite si o alimentatie corecta se poate scapa treptat de grasimea nedorita.

Astfel, tipul A se va lati in partea de sus si se va ingusta in partea de jos. Tipul O va slabi peste tot si va avea o talie mai pronuntata. La tipul Y, trunchiul va capata un aspect mai putin masiv.

E bine sa faci exercitiile din 2 in 2 zile, de 3 – 4 ori pe saptamana, cate 30 – 45 minute.

Mananci corect, slabesti mai repede
Fara indoiala ca exercitiile alaturate sunt ideale pentru o silueta de top. Dar poti face mai mult – sa te hranesti corect! Daca urmezi principalele reguli, vei incepe sa dai jos, fara prea mare efort, kilogramele in plus.

  • Mananca regulat – accesele de "foame de lup" nu vor mai avea nici o sansa si nu vei mai fi tentata sa… ataci frigiderul.
  • Un pic de economie la grasimi: branza, mezeluri, lapte sau iaurt – cumpara intotdeauna produsele cu continut redus de grasime. Vei renunta astfel la o gramada de calorii fara ca viata ta sa fie mai trista.
  • Bea multa apa: zilnic 2 – 2,5 l sunt obligatorii. Variaza "regimul" consumand apa minerala, ceaiuri din plante sau fructe (de exemplu, ceai de lamaie sau de mere)
  • Ardei iute pentru metabolism: alimentele iuti stimuleaza arderile si digestia, mai ales a grasimilor. Foloseste de cate ori poti condimentarea cu ardei iute sau piper, dar fara sa exagerezi.
  • Substante de balast: legumele ca morcovii, varza sau guliile, ridichile si sparanghelul contin, pe langa vitamine, si celuloza nedigerabila care regleaza functiile intestinului, "colecteaza" o parte din grasimile alimentare si duc treptat la micsorarea burticii. Dar pentru asta mananca zilnic 200 – 300 g din aceste vegetale.
  • Fructe exotice: pepenii, mango si papaya contin peste 100 de diferite substante bioactive care ajuta la regenerarea pielii dinspre interior. Mananca de 3 ori pe zi cate unul din aceste fructe sau cel putin trei mese pe saptamana care sa le contina.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3 4

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Frumusete