Poveşti de succes – despre perseverenţă, calitate şi cosmetice bio, cu Lavandine

Povestea Claudiei de la Lavandine este una dintre cele mai reprezentative pentru micii antreprenori din România. De aproape 4 ani pe Breslo, Lavandine a reuşit treptat să devină unul dintre brandurile de referinţă într-un domeniu dificil, cu standarde foarte înalte: cosmeticele naturale home-made.

poza1

Claudia are acum peste 13 600 de vânzări la activ şi o baza impresionantă de clienţi fideli, convinşi pe deplin de calitatea produselor ei. Am rugat-o să ne spună mai multe despre cum a reuşit să facă trecerea de la hobby “de sufragerie” la un job fulltime.

poza2

A: Simţi că ţi s-a schimbat viaţă de când ai început să faci handmade?

L: O, da, cu siguranţă! Fac ceea ce îmi place, îmi încep ziua plină de energie, nu întru nicodată în rutină, mereu sunt lucruri noi de făcut şi învăţat.

Faptul că am atelierul în incinta locuinţei îmi da şi posibilitatea să fiu aproape de băieţelul meu pe care îl pot creşte frumos fără să am nevoie să îl las toată ziua în grijă unei bone şi eu să fiu la un serviciu plictisitor şi stresant.

Am cunoscut o mulţime de oameni minunaţi,am legat prietenii. Şi faptul că îmi asigura un venit decent pe lângă toate avantajele de mai sus, e minunat!

B: Cum a evoluat afacerea ta în timp? Ce aşteptări ai de la ea în continuare?

L: Acum 7-8 ani am vizitat o mănăstire din Italia unde se produceau manual cosmetice. Am avut şansă atunci să particip la un workshop care pentru mine a fost o revelaţie. Am ştiut din acel moment că asta este calea pe care voi merge şi pe care o căutăm de ceva vreme.

A fost greu la început – în 2008 abia se auzea în România de unt de sheâ sau ulei de cocoş. Dar am răzbit. După câteva săptămâni de documentare am realizat primul meu săpun! Am fost atât de încântată că am realizat singură aşa o minunăţie încât îl păstrez şi acum.

De atunci s-au adunat poate sute de sortimente, cine mai stă să le numere… În timp am avut acces la mai multe materii prime şi am putut să creez produse mai complexe. S-a lărgit gama de clienţi, apoi am renunţat la jobul pe care îl aveam şi m-am dedicat în întregime acestei activităţi.

B: De ce ai ales Breslo că să îţi vinzi produsele?

L: Toate drumurile handmade duc la Breslo. Am decis că aici este locul meu, şi nu am greşit. Am găsit o comunitate caldă şi iubitoare de handmade, care mi-a dat oportunitatea să îmi vând produsele şi să intractionez cu clienţii.

A fost piatră de temelie a brandului Lavandine, care, sper eu, e doar la început de drum. Oamenii ştiu: dacă vrei roşii te duci la piaţă, când cauţi aspirina te duci la farmacie, iar dacă vrei handmade cauţi pe Breslo.

Un blog personal e mai puţin vizibil, pe pagină de facebook te văd doar prietenii sau fanii tăi, pe când aici sunt zeci de mii de vizitatori zilnic!

poza3

Citiţi întreg interviul aici: Interviu Claudia de la Lavandine

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Povesti adevarate