Poveşti de succes – despre pasiune şi dedicare în design vestimentar, cu Hira Design

“Cu un simplu blog nu aş fi reuşit. Breslo m-a încurajat prin intermediul tutorialelor, interviurilor, m-a promovat şi am acumulat feedback-uri pozitive de la cliente. “

 poza 1

Se spune că pasiunea se moşteneşte. În cazul lui Mihaelei Zugravu de la Hira Design  , acest lucru s-a dovedit adevărat căci, încă de la vârstă de 5 ani, bunicul i-a pus în mâna acul şi aţă şi a învăţat-o cum să fie, înainte de toate, un bun executant.

Începându-şi activitatea în 2009, Hira Design  a devenit unul dintre magazinele de top de pe Breslo, clasându-se rapid printre cele mai cunoscute magazine cu îmbrăcăminte de pe platforma.

Devenind deja un job full time, Mihaela creează haine pentru doamne şi domnisorici. Dacă vizitaţi magazinul, veţi putea observă şi hainele asortate pentru mame şi fetiţe fac din Hira Design, credem noi, ceva cu totul unic şi original pe piaţă hainelor de designer din România.

Citiţi mai jos întregul intervi şi nu vă sfiiţi să puneţi întrebări în comentarii >>

B: Care crezi că a fost “Reţeta succesului” în cazul tău?

M: Nu cred că sunt reţete unice ale succesului. În ceea ce mă priveşte, modă este pasiunea mea de când mă ştiu, iar pentru a avea succes în acest domeniu, trebuie să fii creativ, independent, capabil să iei propriile decizii şi nu în ultimul rând, să fii comunicativ.

B: Simţi că ţi s-a schimbat viaţă de când ai început să faci handmade? În ce fel?

M: Viaţă mea s-a schimbat radical. Fac totul din plăcere, nu simt că muncesc şi asta este cel mai important. După părerea mea, design-ul vestimentar chiar este afacerea libertăţii depline.

poza 2

________________________________________________________________________

 

B: De ce ai ales Breslo că să îţi vinzi produsele?

 

M: Pentru tinerii designeri, Breslo este cea mai bună varianta de lansare şi promovare. Taxele au fost accesibile de la bun început, la fel şi pachetele de promovare. Îmi amintesc şi acum ziua în care am vândut prima mea creaţie, o bentiţă comandată chiar pe Breslo în vara lui 2009. Clientă a fost extrem de mulţumită. Acela a fost primul meu impuls. Poţi avea reţeta succesului, dar dacă nu eşti promovat suficient, toată muncă este în zadar.

 

________________________________________________________________________

 

B: Cum a evoluat afacerea ta în timp, şi ce aşteptări ai de la ea în continuare?

 

M: Mi-am început activitatea în 2009 prin intermediul site-ului Breslo, încurajată de familia mea, de la care am toată energia necesară. Deja lucrez 16 ore pe zi, deci a devenit un job fulltime. Iar motivul principal pentru care m-am hotărât să întru în această branşă este acela că piaţa nu îmi oferea la momentul respectiv produsele pe care le doream, la preţuri accesibile.

Nu am avut nici un sprijin financiar, am pornit cu 200 lei, dar cu perseverenţă, determinare şi multă muncă, am reuşit să câştig suficient cât să-mi pun în aplicare ideile.

Consider că traseul meu este destul de bine definit, anul acesta voi continua să creez cu aceeaşi pasiune, iar peste câţiva ani, chiar dacă vor fi mai multe responsabilităţi, mă văd deja cu propriul magazin.

poza 3

B: Cum te-a ajutat Breslo să creşti?

M: Pentru mine Breslo a fost salvarea mea chiar şi că simplu cumpărător. Sunt vânzători de la care achizitionez o mare parte din accesoriile pentru haine. Datorită vouă am reuşit să-mi transform hobby-ul într-o meserie şi va mulţumesc încă o dată pe această cale.

poza 4

Poți descoperi produsele Hira Design aici >> Magazin Hira Design

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Noutati