Poveşti de succes – Despre pasiune şi ambiţie în design-ul românesc, cu Ogen

Întotdeauna apreciem oamenii cu iniţiativa şi îi susţinem pe creatorii români. Cu cât povestea din spatele unui creator este mai impresionantă şi mai neobişnuită, cu atât ne dorim să împărtăşim şi cu alţii secretele unui brand de succes.

poza1

Pentru că susţinem talentul românesc, scriem despre cei mai talentaţi creatori. Pe Cristina am descoperit-o pe Breslo.ro. Magazinul sau, Ogen, este unul dintre cele mai puternice branduri de pe platforma, urcând rapid în topul celor mai de succes creatori români din comunitate.

Bijuterii pentru bărbaţi, create în atelierul din Israel

Cristina locuieşte în Israel de 20 de ani, împreună cu familia ei – “două fete minunate, un soţ deosebit, şi o pisica roşcată”. Produsele ei sunt destinate în special bărbaţilor, iar partea mai puţin obişnuită este aceea că “atelierul Ogen” nu este stabilit în România.

De la un simplu hobby la o afacere personală

În anul 2009 a făcut pentru prima dată cunoştinţă cu Breslo.ro, unde şi-a deschis şi primul ei magazin virtual. Design-ul de bijuterii a fost multă vreme doar un hobby pentru ea. În ultimii ani însă, Cristina a decis să îşi urmeze pasiunile, iar Ogen  s-a transformat într-o afacere personală – un brand reuşit de bijuterii pentru bărbaţi şi unisex, cu inspiraţie maritimă.

Brandul Ogen a crescut pe Breslo.ro, cea mai mare comunitate creativă din România

Relativ nou în comunitate, magazinul Ogen a devenit în mai puţin de un an unul dintre cele mai puternice branduri de pe Breslo.ro. Succesul se datorează, după spusele Cristinei, susţinerii şi feedback-ului permanent din partea comunităţii. Noi suntem siguri că şi ambiţia ei a avut un rol important de jucat, mai ales când ne gândim la miile de creatori talentaţi ce îi fac competiţie pe platforma.

Curioşi să aflăm mai multe despre magazinul Ogen, i-am adresat şi noi câteva întrebări. Răspunsurile mai jos >>

poza2

A: Cristina, care crezi că a fost “Reţeta succesului” în cazul tău?

C:

  1. Voinţă multă şi visuri frumoase
  2. Am crezut în ceea ce fac
  3. Am avut răbdare
  4. Am studiat mult (şi încă o mai fac) despre cum se construieşte o afacere reuşită

A: Chiar cumpără bărbaţii bijuterii? Cine sunt clienţii tăi?

C: Majoritatea cumpărătorilor mei sunt bărbaţi tineri sau fete care cumpără cadouri pentru iubiţi. De aceea şi produsele mele sunt concepute pentru ei, că textura, culoare, design şi ambalaj. Mă gândesc la toate detaliile, până şi decizia de a alege transportul prin curier tot de tiparul clienţilor ţine.

A: Cum simţi că ţi s-a schimbat viaţă de când trăieşti din pasiunea ta?

C: Mi-am găsit liniştea sufletească, iar visurile au început să devină realitate. Dar lista mea de visuri este încă plină! : )

Posibilitatea de a vinde produsele online este extraordinară! Sunt alături de fetele mele, îmi pot creea propriul ritm fără să fiu legată de un program impus. Asta nu înseamnă că nu lucrez din greu să îmi dezvolt afacerea (lucrez chiar foarte mult) însă la orele pe care le doresc, un mare avantaj! Iar dacă ai şi un job fix şi nu ai curajul să îl laşi, a creşte prin Breslo este ideal!

A: De ce ai ales Breslo că să îţi vinzi produsele?

C: Am avut încredere în Breso, multă încredere! Eu personal mă simt aici că acasă. Profesional sunt încă o afacere mică, nu îmi permit ÎNCĂ să deschid un magazin în centrul Bucureştiului. Aşa că Breslo este vitrină magazinului meu… virtual. Make it happen! : )

După ce am aflat planurile platformei pentru 2014 am înţeles imediat că Breslo face paşi valoroşi în marketing şi că poate ajunge în locuri unde un blog personal rar o poate face. Este exact diferenţa între a face lucruri mici pe care “dacă nu le vinzi le dai cadou” şi a construi o afacere personală, a te afirmă cu adevărat.

poza3

Citiţi întreg interviul aici >> Interviu Cristina de la Ogen

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Diverse