Plan de slabire cu rasfat culinar

Slabesti mancand doar ceea ce-ti place. Nu, nu este o pacaleala de 1 aprilie! Ai acum un plan eficient, care te ajuta sa pierzi in greutate si sa fii in forma, infruptandu-te din bunatati…

Program de slabire cu bunatati
In sapte zile, intri intr-un program de alimentatie sanatoasa si atingi forma fizica pe care ti-o doresti.

Cum functioneaza
Ecuatia pierderii in greutate este foarte simpla: daca vrei sa slabesti, mananci mai putin si consumi cat mai mult. Iti propunem un plan de alimentatie sanatoasa, din care nu lipsesc rasfatul zilnic cu ciocolata sau un pahar cu vin. Secretul?

Ori de cate ori mananci acel "ceva bun" care stii ca ingrasa, "arde-l" imediat cu exercitii fizice. Si nu vorbim aici despre ore nesfarsite la sala de gimnastica, ci de o simpla crestere a efortului depus in mod curent.

Poti sa te bucuri in tihna de un pachet de biscuiti, fara stresul kilogramelor depuse, mergand pe jos doi kilometri, de exemplu. Cu cat te misti mai mult, cu atat mai multe "nebunii alimentare" iti sunt permise. Este singurul program de slabit in care poti sa mananci o prajitura atunci cand ai chef!

De ce este eficient
Cercetatorii spun ca regimul alimentar fara exercitii fizice nu este o varianta de slabit eficienta pe termen lung. Daca vrei sa pierzi in greutate stand linistita pe canapea, trebuie sa-ti numeri cu grija fiecare pesmecior inghitit. Iar scaderea constanta a cantitatii de hrana duce la incetinirea treptata a metabolismului si la reducerea din ce in ce mai accentuata a numarului de calorii, pentru pastrarea unei greutati constante.

Un asemenea stil de viata e inacceptabil. Este imposibil sa traiesti toata viata fara alimentele care iti plac. Iti place ciocolata sau preferi saratelele cu bere sau un pahar cu vin? Poti sa te bucuri de alimentele preferate fara sa renunti la nici unul dintre lucrurile care iti fac viata mai vesela si chiar imbogatindu-le cu inca doua: o silueta si o forma de invidiat.

Orarul de masa
Nu este un program foarte strict, nu trebuie sa respecti intocmai meniul indicat sau exercitiul recomandat si nici momentul zilei ales pentru acesta. Atata vreme cat numarul caloriilor pe care le inghiti in ziua respectiva este egal cu numarul celor pe care le arzi exersand, rezultatele sunt aceleasi.

:: LUNI ::
MIC DEJUN: 2 felii de paine integrala prajita si 15 g de miere sau gem de fructe
GUSTARE DE DIMINEATA: 1 banana sau un biscuit digestiv

PRANZ: O LIPIE MIJLOCIE UMPLUTA CU TON (o conserva mica, in suc propriu), o jumatate de ou fiert tare, salata verde (nelimitat), o rosie si un castravete (tocate), 10 masline (optional) asezonate cu o lingurita de ulei de masline, suc de lamaie si piper
GUSTARE DE DUPA-AMIAZA: struguri (doua maini de boabe)
CINA: CARTOFI SI FASOLE 1 cartof mijlociu, copt in coaja, cu 150 g de fasole boabe (fiarta sau conservata) si putina branza rasa, servite cu salata verde, o jumatate de avocado (felii) si doua linguri de sos pe baza de iaurt degresat
RASFAT: 20 g ciocolata amaruie (120 calorii)
EXERCITII: 14 minute de sarituri (cu coarda)

:: MARTI ::
MIC DEJUN: 2 felii de paine integrala cu 125 ml lapte semidegresat
GUSTARE DE DIMINEATA: O ceasca de cacao (cafea) fierbinte, cu lapte degresat; un mar
PRANZ: SANDVIS CU CURCAN – 2 felii de paine integrala, 3 felii de piept de curcan fara pielita, 1rosie taiata felii, salata verde si 10 g de maioneza degresata
GUSTARE DE DUPA-AMIAZA: 1 banana
CINA: PUI CU LEGUME – 1felie piept de pui taiata bucatele, broccoli, ardei gras, felii de morcov, ceapa tocata, 1-2 catei de usturoi, 1 lingurita rasa de ghimbir, ardei iute (optional). Se tin pe foc mic, cu 1 lingurita ulei de masline, putina apa si doua linguri de sos de soia. Se serveste cu putin orez.
RASFAT: 2 pahare cu vin alb (180 calorii)
EXERCITII: 15 minute de dat cu aspiratorul, 20 de minute de calcat rufe si urcat vioi 5 etaje

:: MIERCURI ::
MIC DEJUN: Salata de fructe cu 1 lingura de iaurt simplu
GUSTARE DE DIMINEATA: 2 biscuiti

PRANZ: SALATA DE SUNCA, BRANZA SI AVOCADO – Frunze de salata verde si o rosie (tocate), cateva felii de castravete si rondele de ceapa, 3 felii de sunca taiate bucatele, cateva cubulete de branza feta sau branza cu mucegai, o jumatate de avocado (taiat felii). Se servesc cu sos de vinegreta (ulei de masline si otet balsamic).

GUSTARE DE DUPA-AMIAZA: 1 mar, 1 portocala
CINA: CARNACIORI CU PIURE – 2 carnaciori inabusiti la cuptor sau, mai bine, pe gratar, unde se scurge toata grasimea, garnisiti cu 3 linguri de piure de cartofi (preparat cu lapte degresat)

RASFAT: Un pachetel (30 g) de alune prajite (170 calorii)
EXERCITII: 20 minute de alergare usoara

:: JOI ::
MIC DEJUN: Un castronel de muesli, cu 125 ml de lapte semidegresat
GUSTARE DE DIMINEATA: 2 mandarine

PRANZ: BAGHETA CU SOMON AFUMAT – 1 bagheta si 3 felii de somon afumat, unse cu o lingura de branza-crema semidegresata
GUSTARE DE DUPA-AMIAZA: 5 caise uscate

CINA: PUI CU CARTOFI NOI SI SALATA – 1 piept de pui la gratar, fara pielita, si o mana de cartofi noi prajiti, la care se serveste o salata din avocado, laptuci, salata verde si sos de vinegreta, plus doua pahare cu vin alb.
RASFAT: O briosa cu gem
EXERCITIU: 25 minute de mers vioi (mars fortat)

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3 4

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta