Plan de atac pentru o silueta perfecta

Vrei sa arati bine? Grabeste-te sa urmezi programul nostru pe ultima suta de metri: exercitii simple, dar sustinute si o dieta stricta.

Daca ti-au mai ramas… patru saptamani pana la concediu
Inca mai ai timp sa scapi de kilogramele in plus. Fa-ti insa doua planuri de atac: dieta combinata si exercitiile fizice pentru slabire si tonifiere totodata.

Exercitiile
Nu lasa sa treaca nici macar o zi fara sa faci 10 minute de plimbare in pas alert. Fie ca o vei face in drum spre serviciu sau iti gasesti timp la sfarsitul zilei, acest exercitiu zilnic este obligatoriu.

De altfel, va fi si un exercitiu pregatitor pentru programul de fitness ce are ca rezultat arderea a 100 de calorii de fiecare data (echivalentul unui pahar cu vin).

Apoi ar trebui sa-ti faci timp si pentru o repriza de exercitii de urcat scarile, cel putin doua etaje pe zi. Acest tip de miscare este neaparat necesar pentru tonifierea coapselor. De trei ori pe saptamana trebuie sa muncesti din greu aproximativ 20 de minute. Asta poate insemna sa faci jogging, sa mergi in pas alert sau pe bicicleta.

Oricum, indiferent ce ai alege, important este sa transpiri suficient pentru a produce arderea celulelor grase. Odata cu exercitiile fizice sustinute, prin transpiratie si respiratie rapida, celulele grase trec in sistemul sangvin si, astfel, pot fi folosite sub forma de energie.

Dieta
Ca sa incepi cu dreptul cura de slabire, tine minte aceste trei reguli:
– nu manca niciodata intre mese, pentru ca aceste mici gustari se depun cel mai rapid si nu sunt indicate in nici o cura de slabire. Renunta la gustari in favoarea unui suc de fructe fara zahar sau a unei felii dintr-un fruct proaspat;

– mananca doar atunci cand iti este foame – nu deschide usa frigiderului in timpul zilei, pentru ca nu iti e de nici un ajutor sa mananci de nenumarate ori pe zi, doar pentru a alunga plictiseala;
– aplica in fiecare zi o regula simpla, "regula lui unu": un singur biscuit la cafea, un singur fruct, un singur pahar cu vin.

Lista ta cu alimentele permise trebuie sa includa si cereale integrale, dar fara nuci sau alune, pentru micul dejun, fructe pentru gustarea dintre mic dejun si pranz, salata cu pui sau peste la pranz si cartofi copti sau o portie mica de paste (sau orez) pentru masa de seara.

Daca ti-au mai ramas… doua saptamani pana la concediu
Este timpul sa intensifici exercitiile fizice si sa actionezi pe grupe de muschi. De asemenea, trebuie sa continui dieta si sa fii si mai atenta la calorii.

Exercitii
Desi toate exercitiile fizice duc la tonifierea muschilor, folosirea greutatilor si chiar a propriei greutati sunt mai mult decat indicate pentru un tonus bun. Acesta este important pentru mentinerea unui metabolism eficient – tesutul muscular arde de pana la 9 ori mai multe calorii decat cel gras. Daca esti familiarizata deja cu acest tip de exercitii, creeaza-ti un program special chiar la tine acasa.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sport si sanatate