Pastreaza-ti silueta in sezonul delicateselor!

Toate stim cat de important este sa fim atente la ce mancam, dar in aceasta perioada viata nu are nici un farmec daca ne abtinem de la toate bunatatile. Iata ce si cum trebuie sa mananci si sa bei ca sa te rasfeti, dar si sa-ti pastrezi silueta.

INAMICUL SILUETEI: DELICATESELE DE LA PETRECERI
Invata sa te abtii!
Renunta la toate acele mici antreuri din care ciugulesti – de pofta – la petreceri. Se vor aseza acolo unde vrei mai putin: pe solduri si coapse! Cum produsele de patiserie contin aproape 50% grasimi, un rulou cu cabanos, aparent inofensiv, te va "imbogati" cu peste 200 de calorii (cam cat o intreaga placinta cu carne!).
 
Evita prajelile!
Fripturile sunt nelipsite atat din meniurile restaurantelor, cat si de la petrecerile de acasa. Sunt foarte gustoase, insa trebuie consumate cu moderatie.
Renunta sa mai rontai alune cat stai la o barfa cu prietena ta cea mai buna! Au foarte multe calorii, cum de altfel au si anumite sosuri (200-300 calorii per 100 g).
 
Mai bine alege…
Daca iti place placinta cu carne sau ruloul cu cabanos, nu iti refuza acest lucru. Altfel, te vei simti frustrata si probabil ca te vei arunca asupra unei fripturi uriase cateva ore mai tarziu. Alege o placinta mai mica si cu mai putina umplutura sau un minirulou cu cabanos – contine doar 40 de calorii. Daca iti plac salatele, alege cruditatile si sosul salsa (40 calorii per 100 g).
Nimeni nu poate rezista specialitatilor de ciocolata! Nici tu nu trebuie sa te abtii, insa ai grija sa mananci mai putin! Doua patratele de ciocolata sau o bomboana te vor "indulci" suficient!
 
Ai exagerat putin?
La doua-trei zile dupa ultima petrecere din perioada Sarbatorilor, revino la dieta ta normala si consuma produse sanatoase. Evident, nu te vei ingrasa brusc dupa aceasta perioada de excese culinare, insa trebuie sa revii la normal cat mai repede posibil.
 
INAMICUL SILUETEI: EXCESUL DE ALCOOL
Invata sa te abtii!
Din pacate, alcoolul reprezinta o dubla amenintare pentru silueta ta! La caloriile pe care le contine se adauga cele rezultate prin amestecul bauturilor. De exemplu, un pahar cu vin contine 100 de calorii, o halba cu bere – 160 de calorii, iar un pahar cu gin iti va furniza 250 de calorii! Fereste-te si de bauturile dulci, altfel vei spune "adio" taliei tale de viespe.
 
Mai bine alege…
Nu exagera cu dietele si nu te stradui sa fii mereu pe faza, ca sa-ti pastrezi silueta. Principiul de baza e sa renunti la bauturile dulci. Amesteca vinul alb cu apa minerala si evita limonada, sifonul si sucurile indulcite. Iti poti permite chiar si o halba de bere slab alcoolizata – are doar 50 de calorii.
 
Ai exagerat putin?
Timp de cateva zile, incearca sa nu bei nici un pic de alcool, ca sa poti reduce numarul de calorii acumulate. La petreceri sau la restaurant, alterneaza o inghititura de vin cu una de apa. Alege sprituri, nu cocteiluri dulci.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta