Papaya

P

Papaya, fructeSe gasesc pe toata durata anului.

Nutritie
– Fructele au un continut bogat de vitamina C si potasiu;
– Sunt o sursa importanta de fibre;
– Continut scazut de sodiu;
– Nu contine grasimi sau colesterol.

Cum le alegi:
– Fructele crude sunt de obicei de culoare verde cu putin galben si destul de tari la presare;
– Cele coapte sunt jumatate verzi, jumatate galbene si putin mai moi decat cele crude;
– Coaja trebuie sa fie neteda, fara pete sau vatamaturi.

Cum le pastrezi:
– Daca ai cumparat fructe mai crude, depoziteaza-le la temperatura camerei, dar ferite de razele soarelui pentru o perioada de doua-trei zile;

– Daca vrei ca fructele mai crude sa se coaca mai repede, pastreaza-le in pungi de hartie alaturi de mere, pere, banane, dar nu mai mult de doua zile.
– Daca doresti sa pastrezi fructele pentru o perioada de timp mai mare, pune-le in frigider in pungi de plastic, dar departe de legume.

Cum le consumi:
– Spala-le foarte bine inainte de a le curata de coaja;
– Decojeste fructele si taie-le in jumatati si indeparteaza semintele;

– Datorita continutului de enzime al acestuia, este de dorit ca fructul sa fie copt atunci cand vrei sa il folosesti in salate;
– Mananca-l crud, in salate;
– Combina-l cu suc de lime si cu ardei iude in prepararea salatelor cu sprecific asiatic.
 

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor