(P) S-a deschis primul magazin care vinde cupcake-uri cu filosofii

Un cupcake cu filosofie, premium, a fost produsul care a transformat, după numai doi ani de zile, Cupcake Philosophy într-un brand cunoscut în segmentul de business dulce.  Pasul urmator era inevitabil, de aceea, acum, s-a deschis și un magazin fizic, sub același nume, în zona Piața Victoriei, pe Bulevardul Nicolae Titulescu 4-8, unde consumatorii pot să cunoască și să guste direct cupcake-urile care ascund emoții.

Cupcakes Philosophy un nou magazin

După doi ani de prezență online, Cupcake Philosophy are acum o adresă fizică, unde poți cunoaște direct cupcake-urile create pentru fiecare moment al vieții. Magazinul întins pe 35 m², cu un decor roz pal și multe cupcake-uri cu arome de fructe, ciocolată, vanilie și cu design spectaculos, s-a deschis în  luna iunie și se află la parterul clădirii America House.

Ioana Romanescu, fondatorul și ”ingredientul” de bază al brandului Cupcake Philosophy, a intrat în urmă cu doi ani în acest domeniu, cu speranța de a aduce pe piață un produs care să se diferențieze ca gust și design – cupcake-ul cu filosofie.

Aceste cupcake-uri, create doar din ingrediente premium (unt din țările nordice sau din Normandia, medaliat la Paris, păstai de vanilie din Madagascar, făină de calitate superioară și zahăr extrafin) și în combinații de gusturi alese după o serie extensivă de experimente delicioase, realizate de-a lungul timpului, au transformat Cupcake Philosophy într-un business care a avut o creștere organică spectaculoasă, de aproximativ 75% încă din al doilea an. Aceasta evoluție bazată pe rezultate și cerința clienților a tatonat baza pasului următor: magazinul fizic, care a fost deschis după o investiție de aproximativ 20 000 de euro. Banii aceștia au fost investiți doar în amenajarea spațiului (mobilă și echipamente), pentru că cea mai mare parte a investiției s-a facut anterior, de la lansarea brandului, când au fost dezvoltate echipa și laboratorul (care este certificat HACCP – sistem de management al siguranței produselor alimentare).

magazin Cupcakes Philosophy

Deschiderea magazinului a fost un pas natural în dezvoltarea brandului. Ne-am dorit un punct de prezență unde să le oferim oamenilor posibilitatea de a se bucura de un produs premium, unde să vadă și să încerce cupcake-urile noastre, precum și să primească recomandari pentru organizarea unor evenimente memorabile din viața lor”, a declarat Ioana Romanescu.

Cupcakes Philosophy

Cel mai dificil lucru a fost găsirea unui spatiu într-o zonă care să fie la unison cu produsele Cupcake Philosophy. Astfel că, după 6 luni de căutari au ales zona Piața Victoriei, la parterul clădirii America House. Spațiul a fost ales și pentru că se află într-o zonă centrală, cu multe clădiri de birouri, iar din experiența de până acum companiile folosesc produsele Cupcake Philosophy ca instrument de motivare a angajaților în urma rezultatelor obținute sau pentru a sărbători împreună diferitele realizări, atât în cadrul întâlnirilor de echipă, cât și la petrecerile pe care le organizează. Au urmat câteva luni în care a avut loc amenajarea spațiului, unde coordonarea furnizorilor pentru a finaliza lucrările în termenele stabilite și la un nivel ridicat de calitate, a devenit o nouă provocare. Însă, după ce totul a ajuns la linia dorită de Ioana Romanescu, magazinul Cupcake Philosophy și-a deschis ușile către publicul larg, care acum poate să guste și să admire cupcake-urile cu design spectaculos, create cu măiestria de cake designer, acumulată în țară și străinătate.

Dacă vei poposi în magazinul Ioanei, vei putea vedea cum arăta un buchet sau un tort creat din cupcake-uri și vei putea admira colecția Cupcake Philosophy, care e împărțită pe categorii, cât să acopere orice ocazie importantă din viața ta: No Reason Joy, Speechless, I Do, It’s a Boy!/It’s a Girl!, Kids Fun, Happy Birthday, Let’s Party! și Office Pride.

În magazin poți să vii și să iei un cupcake cu cremă sau cu design ca să-l faci cadou sau, pur și simplu, pentru că vrei o bucurie dulce, doar pentru tine, în acel moment. Aici vei putea să combini mai multe cupcake-uri, cu diferite forme și arome, după bunul plac și indiferent de motiv. Vrem ca fiecare client care intră în magazin să vadă că un cupcake chiar poate fi o emoție, chiar poate să genereze bucurie atât prin aspect, cât și prin gustul deosebit, pe care l-am obținut după multe teste”, adaugă Ioana.

Cupcakes Philosophy magazin

Deși are un gust inconfundabil de bun și un design care impresionează orice iubitor de frumos, un cupcake are un pret accesibil, care începe de la 9 lei. De aceea, nu e de mirare că în urma sondajelor de satisfactie, 100% dintre clienți au spus că vor recomanda Cupcake Philosophy cunoscuților și că 90% dintre ofertele propuse sunt acceptate de către aceștia. Cum Cupcake Philosophy se mândrește cu faptul că 80% dintre clienți sunt fideli și plasează comenzi repetate, acum Ioana Romanescu are speranțe la fel de mari privind magazinul fizic, unde va întâlni și consumatorul care vrea să cumpere direct, fără o comandă minimă. Astfel că, are în plan extinderea și în altă zonă a Bucureștiului, după ce va dezvolta magazinul din Victoriei.

Vrem ca atunci când cineva se gândește la un cupcake delicios, premium, cu un design special, Cupcake Philosophy să fie primul gand”, subliniază Ioana Romanescu.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Diverse