(P) Egoodies, povestea cadourilor corporate

După o carieră de succes în domeniul financiar, Alina a pornit într-o industrie complet nouă, investind astfel într-un business care să o împlinească atât financiar cat şi sufleteşte. Astfel s-a născut Egoodies.ro

2 (20)

Un început de drum plin de satisfacții

 

2 (71)

Piata coşurilor cadou corporate nu este nici pe departe una aerisită. Competiţia este dură iar bugetele stricte cu care operează companiile nu uşurează deloc munca jucătorilor din industrie.

Pentru o companie nou creată, fără o bază solidă de clienţi, Paştele si Crăciunul 2013 au fost adevarate teste de foc. Alina şi dorinţa ei de a crea o companie care oferă nu doar coşuri cadou, ci zambete şi amintiri frumoase, se aflau la începutul unui drum anevoios. Încet, însă, cu multă dedicare şi suflet, Alina a reuşit să îşi convingă viitorii clienţi de valorile care îi caracterizează start-up-ul.

Cu fiecare nou client, cu fiecare coş adăugat pe site-ul egoodies.ro, cu fiecare produs ales din zeci de cataloage ale producătorilor străini cât şi autohtoni, drumul Egoodies a început să devină unul plin de satisfacţii şi împliniri.

Am întrebat-o pe Alina cum îşi aminteşte momentele de început ale Egoodies: „Au fost nopţi nedormite, zile extrem de aglomerate, momente în care timpul petrecut cu Andrei, baieţelul meu, nu era atât de lung pe cât mi-aş fi dorit, însa bucuria de a vedea cum se conturează businessul Egoodies, m-a făcut să merg tot înainte.

Sunt recunoscătoare, însă, pentru că astfel am învatat să găsesc echilibrul, să mă asigur că şi familia şi noul meu business primesc toată atenţia de care au nevoie. Dedicarea aceasta ne caracterizează şi acum în tot ceea ce facem la Egoodies. Dacă stau şi mă gândesc mai bine, Egoodies e ca un al doilea copil pentru mine”, a încheiat, râzând, antreprenoarea.

Valorile Egoodies.ro

Dragostea şi sufletul pe care Alina şi angajaţii ei îl pun in tot ce înseamnă egoodies au ajutat compania să se dezvolte, să îşi formeze un portofoliu de clienţi  ce cuprinde companii de top, atât multinaţionale cât şi româneşti. Într-un mediu foarte competitiv, două lucruri au fost vitale pentru Egoodies: calitatea serviciilor oferite şi calitatea produselor.

Aşa a realizat că succesul pentru businessul ei constă în a identifica idea sau produsul care rezonează cel mai bine cu identitatea companiei şi cu mesajul ce se doreşte a fi transmis beneficiarilor, fie că sunt angajaţi, fie că sunt parteneri de afaceri – aşa cum se intamplă cel mai adesea.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

În marea lor majoritate, produsele folosite de Egoodies nu se găsesc în lanţurile locale de supermarketuri sau hypermarketuri. Alegerea lor reprezintă un efort susţinut care implică vizite la târguri din străinătate, parcurgerea minuţioasă a sute de broşuri şi cataloage în căutare de produse deosebite. Mai presus de toate, însă, stă principiul conform căruia Egoodies nu face rabat de la calitatea produsele ce vor fi incluse în coşurile cadou oferite.

Dacă bugetul cu care se lucrează pentru o companie este limitat, Alina şi angajaţii ei investesc timp, caută alternative, măsoară, cântăresc şi pun în balanţă produse şi costuri, pentru a găsi mereu acel echilibru extrem de fin între un buget limitat şi produse ireproşabile. Această dăruire este ceea ce le garantează mereu satisfacţia clientului şi zâmbetul celui ce primeşte coşul cadou.

De asemenea, atenţia la detaliu cu care produsele sunt aranjate în coşuri, cutii sau cufere, este o altă caracteristică ce ajută Egoodies să ridice ştacheta în materie de calitate şi să transforme compania într-un etalon pentru industrie.

Ambalajele alese – şi ele deosebite, de la cufere de lemn pictate manual, la coşuri de nuiele decorate cu flori uscate – reprezintă primul contact al clientului (şi al celui ce primeşte coşul cadou) cu produsul şi de aceea prima impresie trebuie să fie una de excepţie. Într-o industrie în care baza de clienţi şi retenţia acestora este vitală, fiecare detaliu trebuie luat în considerare iar această regulă a ghidat activitatea Egoodies din primul moment.

Planuri de viitor pentru Egoodies.ro

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

„Campania pentru Crăciun 2015 este în plină desfășurare. În fiecare an adăugăm noi furnizori în portofoliu şi ne asigurăm că va exista stoc suficient sau posibilitate de producţie pentru acele produse deosebite. Comenzile se adună şi urmează o nouă perioadă extrem de aglomerată în care ne vom dedica pentru asamblarea individuală a fiecărui coş cu maximă atenţie şi migală.

O perioadă obositoare, dar extrem de frumoasă, mai ales când primeşti feedback-ul de la client. Pe viitor, urmărim să aducem şi mai multe produse speciale care să ne ajute în misiunea noastră de a crea nu doar simple cadouri, ci adevărate poveşti pentru clienţii noştri şi cei ce se bucura de coşurile realizate de Egoodies.”

Într-o piaţă estimată în clipa de faţă la 10 mil. euro anual, potenţialul de creştere este evident. Deşi este un segment aglomerat, promovarea unor valori ca cele enumerate mai sus şi a unor standarde calitative fără cusur poate asigura baza de clienţi necesară unei creşteri sănătoase şi constantă, ca cea de care se bucură Egoodies de câţiva ani încoace.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Diverse