(P)Cariera in PR: cum iti dai seama daca ti se potriveste?

Cariera in PR"Unii se nasc minunati, altii ating perfectiunea, iar ceilalti isi angajeaza agenti de PR", spune istoricul Daniel J. Boorstin. Cariera de profesionist in Relatii Publice inseamna sa faci pe cineva sa para desavarsit, fara sa se observe interventia ta. Fie ca lucrezi pentru o companie, pentru un VIP sau ca liber profesionist, este important sa stii sa modelezi imagini si sa le promovezi.

Despre Cariera in PR

Cariera in PR inseamna reputatie si obtinerea unor rezultate pozitive de pe urma lucrurilor pe care le spui si impresia pe care o lasi altora. Scopul relatiilor publice este acela de a influenta opinia publicurilor tale tinta.

Este important sa intuiesti necesitatile publicului, pe baza informatiilor pe care le gasesti. De pilda, platformele online dedicate distributiei si publicarii de communicate de presa online, precum comunicatedepresa.ro, te ajuta sa transmiti mesajul tau clientilor, iti ofera informatii despre conceperea unui comunicat de presa, precum si o baza de date complexa cu abonati, companii si jurnalisti interesati de informatiile tale.

Calitatile necesare unei cariere in PR

Profesionistii in PR au aptitudini de comunicare superioare, stapanesc cuvantul scris si rostit, au capacitatea de a intelege perfect diversele tipologii umane, sunt increzatori si stiu sa transmita un mesaj in mod eficient. Gandirea rapida si puterea de persuasiune sunt alte atribute esentiale pentru un relationist.

Ai un interes sporit asupra lucrurilor care se petrec in jurul tau? Este important sa fii la curent cu tendintele si noutatile prezentului. Actualizarea permanenta a informatiilor despre piata este cruciala pentru performanta in profesie si convingerea clientilor.

Stapanesti arta scrisului? Este important sa iti placa sa faci prezentari convingatoare, sa fii dornica sa stabilesti intalniri cu persoane necunoscute si sa redactezi corect mesaje, pentru comunicatele de presa, rapoartele anuale, articolele si newsletterele pe care le vei transmite.

Mai ai nevoie de putere de analiza, abilitati de consiliere si negociere, gasirea de solutii pentru probleme previziunea consecintelor unor decizii, evaluarea corecta a comportamentului publicului, putere de motivare si
influentare, calitati de lucru in echipa si o buna gestionare a resurselor materiale.

Esti o fire organizata, cu un bun management al timpului? Esti flexibila si pusa la punct cu noile tehnologii media? Reactionezi constructiv la stres si termene limita? Daca raspunsurile tale sunt pozitive, atunci o cariera in PR este facuta pentru tine!

Intra pe www.comunicatedepresa.ro si incepe chiar acum documentarea pentru lansarea in profesia de relationist!
 

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Cariera