(P) „Ajută animalele din adăposturi să-și găsească o familie!”, o campanie de ajutorare a animalelor din adăposturi demarată de Mars Romania, pentru al cincilea an consecutiv

În contextul creşterii numărului de animale fără stăpân şi al resurselor limitate de care dispun asociaţiile pentru protecţia animalelor, campania “Ajută animalele din adăposturi să-și găsească o familie” şi-a propus să ofere un răspuns concret unor probleme reale: lipsa hranei pentru animalele care trăiesc în adăposturi şi numărul tot mai scăzut al adopţiilor din adăposturi.

1

Pedigree® şi Whiskas®, în parteneriat cu Asociaţia GIA – Group Initiative for Animals vor derula proiectul în perioada 14 septembrie – 14 noiembrie 2015, propunându-și ca anul acesta să doneze până la 150,000 de portii de mâncare animalelor fără stăpân.

Cumpărând orice produs PEDIGREE sau WHISKAS participant la campanie, orice persoană responsabilă și iubitoare de animale poate participa la acest demers de întrajutorare, deoarece Mars oferă animalelor din adăposturi 2% din volumul vânzărilor acestora –  până la 150.000 de porții de mâncare!

Campania a crescut de la an la an. În primul an, în anul 2011, prin intermediul aceleiași campanii au fost donate 23 de tone de hrană pentru animale, reprezentând 80.000 de porţii de mâncare, care au ajuns la aproximativ 5.500 de căţei şi pisici din 17 adăposturi din România.

Anul trecut au fost donate 35 de tone de hrană pentru animale, reprezentând 130.000 de porţii de mâncare pentru mai mult de 8.200 de căţei şi pisici aflați în 19 adăposturi din România.

2

 “Pedigree® şi Whiskas® şi-au propus să ajute animalele fără stăpân din adăposturi, donându-le hrană de calitate, pentru o nutriţie adecvată. O alimentaţie completă şi echilibrată ajută la menţinerea sănătaţii, vitalităţii şi aspectului fizic plăcut. Astfel, Pedigree® şi Whiskas® dau o mână de ajutor câinilor şi pisicilor din adăposturi pentru a le mări şansele să îşi găsească o familie iubitoare care să îi adopte,” a declarat Anca Mușat, Marketing Director Mars Romania.

Produsele  Pedigree® şi Whiskas®, hrană uscată şi plicuri, vor fi semnalizate prin etichete speciale cu sloganul campaniei: “Ajută animalele din adăposturi să-și găsească o familie” şi  vor fi disponibile în marile centre comerciale şi magazine din România, în care se comercializează hrană pentru animale.

 „Ne alăturăm pentru al cincilea an consecutiv campaniei iniţiate de  Pedigree® şi Whiskas®, o campanie ce are ca obiectiv întrajutorarea animăluțelor din adăposturi  prin îmbunătățirea condițiilor de viaţă a acestora  şi implicit creşterea şanselor de a-și găsi o  familie. În urma campaniilor din anii precedenți, adăposturile  partenere beneficiare au reuşit să dea spre adopţie o treime din animale în fiecare an, familiile adoptive fiind atât din România cât și din străinătate. Fiecare dintre noi poate ajuta alăturându-se campaniei, donând o porţie de hrană  unui animal din adăposturi”,a declarat Daniela Stoica preşedinte GIA.

Adăposturile spre care vor pleca donaţiile sunt partenere ale Asociaţiei GIA şi se regăsesc în regulamentul campaniei. Mai multe informaţii despre regulamentul campaniei se pot afla accesând www.pedigree.ro şi www.whiskas.ro.

Vizitează-ne şi la https://www.facebook.com/pages/Pedigree-Romania/396131993777620 şi https://www.facebook.com/whiskasromania?fref=ts

****

Despre MARS România

Mars, Incorporated este o companie privata, detinuta de o familie, cu o istorie de peste 100 ani si detinatoare a unora dintre cele mai iubite marci din lume. Este o companie cu directii de business foarte diverse cum sunt Petcare, Chocolate, Wrigley, Food, Drinks si Symbioscience, ce include marci de referinta la nivel global cum sunt  PEDIGREE, WHISKAS, ROYAL CANIN, M&M’S, SNICKERS, MARS, EXTRA, ORBIT, UNCLE BEN’S, FLAVIA, COCOAVIA si multe altele. Avand sediul central in McLean, Virginia, USA si cu o cifra anuala de afaceri de  33 miliarde USD, Mars, Inc. detine operatiuni in 74 tari cu mai mult de 75,000 Asociati ce sunt uniti si ghidati de cele Cinci Principii –Calitate, Responsabilitate, Reciprocitate, Eficienta si Libertate – care depasesc barierele geografice, lingvistice, culturale si de generatie.

 

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Stiri