Ou ochi cu legume

ou ochi cu legume

2 porții gata în 20 de minute, 505 calorii per porție, 28 g grăsimi, 39 g carbohidrați

Cum prepari oul ochiuri cu legume

1 Încinge 1 lingură ulei și prăjește la foc mic 1 ceapă mică, tocată mărunt, 5 min până când devine rumenită și crocantă.

Adaugă 2 căței de usturoi zdrobit, un praf de boia iute și 2 lingurițe ghimbir  proaspăt răzuit și ține pe foc 1 min.

2 Între timp, încinge puțin ulei într-un alt vas și prăjește 4 ouă ochiuri, fără ca  gălbenușul să se coaguleze.

Adaugă 250 g orez basmati, 2 lingurițe sos de soia, ½ linguriță sos de pește (opțional) și prăjește 1 min.

Adaugă 2 salate pak choi tăiate și prăjește 2 min.

Adaugă 4 fire de ceapă verde, tăiată și o mână bună de pătrunjel proaspăt, tocat. Porționează în 2 farfurii de servit, așază deasupra câte 2 ouă ochiuri, ornează cu pătrunjel tocat și servește.

Usturoiul și ghimbirul adaugă savoare și sunt aliații tăi pentru sănătate.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Aperitive, gustari, mic dejun, sandwich