Ou ochi cu legume

ou ochi cu legume

2 porții gata în 20 de minute, 505 calorii per porție, 28 g grăsimi, 39 g carbohidrați

Cum prepari oul ochiuri cu legume

1 Încinge 1 lingură ulei și prăjește la foc mic 1 ceapă mică, tocată mărunt, 5 min până când devine rumenită și crocantă.

Adaugă 2 căței de usturoi zdrobit, un praf de boia iute și 2 lingurițe ghimbir  proaspăt răzuit și ține pe foc 1 min.

2 Între timp, încinge puțin ulei într-un alt vas și prăjește 4 ouă ochiuri, fără ca  gălbenușul să se coaguleze.

Adaugă 250 g orez basmati, 2 lingurițe sos de soia, ½ linguriță sos de pește (opțional) și prăjește 1 min.

Adaugă 2 salate pak choi tăiate și prăjește 2 min.

Adaugă 4 fire de ceapă verde, tăiată și o mână bună de pătrunjel proaspăt, tocat. Porționează în 2 farfurii de servit, așază deasupra câte 2 ouă ochiuri, ornează cu pătrunjel tocat și servește.

Usturoiul și ghimbirul adaugă savoare și sunt aliații tăi pentru sănătate.

Loading...
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Aperitive, gustari, mic dejun, sandwich